|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 4:42 am
Ei ole, vaikka pitaisi olla enka luultavasti talla rahatilanteellla ala mitaan lukulaseja hankkimaankaan. (tulevan sokean puhetta)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 7:04 am
Eipä ole vielä, tulen ehkä hankkimaan.. Saa nähdä, kouluterveydenhuoltajatkun kauhistelevat näköäni välillä..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 4:14 pm
Ei ole, en tarvitse. Vielä. Kyllä se päivä vielä koittaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 7:24 pm
 Siinähän nuo.. +4 molemmat, jaaaaa... Vihannu lasien käyttöä viimeset 12 vuotta ;< Edit: Eli likinäköinen olen, ja siksi siis + merkkiset lasit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 11:47 pm
omistan lasit. on ollu jostain tokaluokalta lähtien. ja vavuudet on -7 ja -6,25 toisessa ja taas varmaan pitäs käydä kattomassa että onko muuttunu vahvuudet, tuntuu et ois... tosin viime kerrasta lienee varmaan 4 vuotta jo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 10:22 pm
Omistan. Vahvuudet -1 ja -4.5. Mutta en käytä niitä muuta kuin sunnuntaisin, muuten piilolinssejä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 7:53 am
En omista ja toivottavasti en saa, sillä mitä olen kavereiden laseja testaillu, niin melko typerältä näytän rillit päässä. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 5:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 5:49 am
En omista mutta haluaisin... Kuulemma sopisi. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 1:35 am
Omistan. En edes tiedä minkä vahvuiset nämä rotiskot ovat, mutta eivät tarpeeksi vahvat. Sain rillit kun olin kymmenen tai yhdeksän, mutten niitä pitänyt kuin harvoin oppitunneilla. Nyt on pakko käyttää melkein koko ajan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 8:41 am
mulla on ollu lasit nelosluokalta lähtien ja piilarit sain kutosella.. vahvuudet on kai nyt -4,25 mut näkö on oikeesti -5,0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 12:31 am
Sain ensimmäiset lasini joskus 11-vuotiaana. Ne oli sellaiset siniset ja aika karsean malliset, joten niitä en käyttänyt kovinkaan pitkään. Sain ekat piilarit pari viikkoa sitten ja uudet lasit viime viikolla. Ne on mustat ja vahvuus molemmissa linsseissä -1.25, hajataitteisuutta on korjattu aika paljon. Vasta nyt mä olen alkanut käsittää kuinka sokea mä oikeasti olen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 5:05 am
Ei ole, mutta haluaisin : D Minusta rillit on kivoja ja on sanottu että minulle sellaiset sopisivatkin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 25, 2008 11:31 am
Oli pakko hankkia jossain vaiheessa pari vuotta sitten. Samat on vieläkin ja sopivat erinomaisesti. Miuta on pysäytetty välillä kadulla ja nyitty hihasta baarissa että pääsevät kertomaan.
Punaiset, kuten tässä vaiheessa avillakin ja ihan saman malliset matalat ja kantikkaat. Vahvuuksia on liian vähän nykyiseen tarpeeseen nähden, miinuksen puolella, samoin karsastusta ja hajataittoa. Piilolinssejä tulee käytettyä kun lähtee airsoftia harrastamaan.
En kyllä pahemmin nauti lasien pitämisestä, mutta kun on pakko niin on pakko.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |