Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Stereotypiat Goto Page: [|«] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Yey!
  Khyl!
  woot? o.O
View Results

FCKBL

PostPosted: Tue Oct 17, 2006 1:34 pm

Se että hevari tyypeillä on pitkä letti ja nahkatakki eek
PostPosted: Wed Dec 06, 2006 3:37 am

Shinrin Minto
Rockstone
Juu... leffoissa n�kee hauskoja tapauksia jos joku esitt�� suomalaista! lol Muunmuassa leffassa Salasana Swordfish on t�� Hugh Jackman joka n�yttelee suomalaista hakkerineroa xd Se on niin paras kun h�n 'puhuu suomea' ja sit joku kaveri kysyy tulkilta et mit� se sanos. Hitto m�kin olisin tarvinnu tulkin apua tajutakseni mit� se s�ss�tti rofl

Ruottalainen stereotypia, ne on kaikki homoja.
Ja Amerikkalaisten mukaan Suomi sijaitsee josain Australian vieress� ja elinolot on samat ku Etiopias!

Muistan, ett� jossain leffassa oli hahmona suomalainen, jota ei ensinn�k��n edes esitt�nyt suomalainen, ja toisekseen, sen nimi oli LINUS! Herranjesta, kuinka monen nimi on Suomessa Linus? biggrin Tainneet olla leffantekij�t laiskoja ja miettineet, "Hei, eiks Linus Torvalds oo Suomesta! Siin� meill� hyv� nimi!" Ei varmaan ees maksa paljoo palkata joku oikeasti suomalainen johonkin Hollywood-leffaan. Monet menis varmaan ilmatteeks.
Olen samaa mieltä...(en edes tunne ketään Linusta...) ja aika moni ihminen jonka tunnen, vaikka maksaisi siitä että pääsisi johonkin Hollywood-leffaan...

-Shin_kai-

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 4:07 am

ToniToniChopper
Se että hevari tyypeillä on pitkä letti ja nahkatakki eek
Olen itse hevari, en omista nahkatakkia ja viime jouluna lähti letti veks domokun

Gootihommeli, jos pitää mustia vaatteita ja parit ketjut roikkuu, luullaan heti gootiksi, näin meitin lukiossa domokun
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 7:24 am

Release your divine seed of hate!

Meillä oli yläasteella tämä varsin HURMAAVA stereotypia.

Saksalaiset ei kuulemma pidä alusvaatteita ollenkaan. Että näin täällä päin. rofl

User Image

Mechantece

Original Genius

Flouden

Greedy Cat

6,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Somebody Likes You 100
  • Cats vs Dogs 100
PostPosted: Sun Aug 05, 2007 12:07 am

-Shin_kai-
Shinrin Minto
Rockstone
Juu... leffoissa n�kee hauskoja tapauksia jos joku esitt�� suomalaista! lol Muunmuassa leffassa Salasana Swordfish on t�� Hugh Jackman joka n�yttelee suomalaista hakkerineroa xd Se on niin paras kun h�n 'puhuu suomea' ja sit joku kaveri kysyy tulkilta et mit� se sanos. Hitto m�kin olisin tarvinnu tulkin apua tajutakseni mit� se s�ss�tti rofl

Ruottalainen stereotypia, ne on kaikki homoja.
Ja Amerikkalaisten mukaan Suomi sijaitsee josain Australian vieress� ja elinolot on samat ku Etiopias!

Muistan, ett� jossain leffassa oli hahmona suomalainen, jota ei ensinn�k��n edes esitt�nyt suomalainen, ja toisekseen, sen nimi oli LINUS! Herranjesta, kuinka monen nimi on Suomessa Linus? biggrin Tainneet olla leffantekij�t laiskoja ja miettineet, "Hei, eiks Linus Torvalds oo Suomesta! Siin� meill� hyv� nimi!" Ei varmaan ees maksa paljoo palkata joku oikeasti suomalainen johonkin Hollywood-leffaan. Monet menis varmaan ilmatteeks.
Olen samaa mieltä...(en edes tunne ketään Linusta...) ja aika moni ihminen jonka tunnen, vaikka maksaisi siitä että pääsisi johonkin Hollywood-leffaan...

Ja mikä hemmetin Linus se vos ehkä olla jonkun ruottalaisen nimi m ut ei hel****** kenenkään suomalaisen
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 9:55 am

ja mua kyllä vähän ihmetyttä se mitä kuvitellaan partiolaisista että ne ois joitakin ****** puiden halaajia scream

Flouden

Greedy Cat

6,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Somebody Likes You 100
  • Cats vs Dogs 100

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Sat Sep 15, 2007 9:26 am

Flouden
ja mua kyllä vähän ihmetyttä se mitä kuvitellaan partiolaisista että ne ois joitakin ****** puiden halaajia scream
Hee, kaverini on partiojohtaja, muttei eivtä ole koskaan tietääkseni halailleet puita :'D
PostPosted: Fri Sep 21, 2007 8:48 am

Sepfire
Flouden
Hee, kaverini on partiojohtaja, muttei eivtä ole koskaan tietääkseni halailleet puita :'D

mossä lippukunnassa? o.O mäkin oon nykyään yhen sudarilauman johtaja ^^;;

Flouden

Greedy Cat

6,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Somebody Likes You 100
  • Cats vs Dogs 100

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Thu Nov 22, 2007 11:00 pm

Flouden
Sepfire
Flouden

mossä lippukunnassa? o.O mäkin oon nykyään yhen sudarilauman johtaja ^^;;

User ImageI'll be your dream

Eenpä tiiä, pitäs kysyä siltä
User Image
I'll be your wish
PostPosted: Sat May 17, 2008 6:18 am

Se, että ihmiset luulee että jos on surkee yhessä kouluaineessa nii on surkee kaikissa.

Mut eihän ne aina.

rockfever

Reply
Kilta

Goto Page: [|«] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out