|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:58 pm
Ditt virklige liv Navn:Victor Fødelsdato: 15 November 1985 Bosted:Oslo Jobb: Kontor/data.
Gaia Navn: Mogmaster Kjønn: Mann Mules: Mogmistress. (mange flere nå men orker ikke nevne dem. xD) Join dato: 26 Jul 2004
Hva liker du? Gaia. Spill. Anime. Monkey Toes (Et sted på Gaia) Musikk Jeg finner nok mer og legge til seinere.
Hva liker du ikke? Det spørs men det er vel mest mulig idioter og folk som er rasistiske, folk som snakker før de tenker, noobs som spør om donations som ikke vil egentlig være på gaia og scammers.
Favoritt Farge: Har fire, Blå, Rød, svart og gul. Film: The Mask, Kung Fu Hustle og Kung Pow. Tegneserie: Billy, Donald, Tommy og Tigern og Manga Mania. TV Show: Everybody loves Raymond, Charmed, CSI og hva jeg rekker og se på Skuespiller: Jim carrey Skuespillerinne: Legger til seinere Mat: Calzone/Pizza! Drikke: Brus. Sport: Nei takk. =P Ferie: Sverige? Danmark? xd Ord: Lalala
Musikk Stratovarius, Nightwish, Freedom Call, Hammerfall og Spill musikk.
Generelt Ikke akkurat noe spesielt akkurat nå, bare spør hvis det er noe spesielt du lurer på P: (Ja, en øyelicker smiley)
Kontakt E-mail: Mogmaster2000@hotmail.com MSN: Mogmaster2000@hotmail.com AIM: Shiroikupo YIM: ICQ:
Mer på gaia Favoritt Forum: Chatterbox. 3nodding Favoritt SubForum: Favoritt tråd: Monkey Toes! Andre guilds: Norske paradis og Zombie Nation, hey hey! Steder du hjelper til/eier: www.kogu.no
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:35 pm
Har bilde, har ikke webhost. Jaja.
Ditt virklige liv Navn: Marius Ødegård Fødselsdato: 23/01/1984 Bosted: Akersgata, Oslo Jobb: Scanning og digital editing for OCE Norge (eller "copyboy" som det også kalles)
Gaia Navn: Eremiel Kjønn: Male Mules: Nope. Join dato: I går (05/06/2005)
Hva liker du? Musikk, Anime/Manga, Rollespill, engler, språk, hyggelige mennesker, venner, mat, fuglesang, en varm bris, gleden av å bare leve.
Hva liker du ikke? Pollen, mennesker som IKKE er hyggelige, erter, pengemangel, Battle Royale-filmen.
Favoritt Farge: Grønn. Film: Boondock Saints, Mononoke Hime, Kurozawa's Ran. Tegneserie/Manga: Great Teacher Onizuka, Battle Royale TV Show: Ser lite på TV, men om man regner med Anime, Fullmetal Alchemist og Naruto. Skuespiller: Skuespillerinne: Mat: Biff og fløtegratinerte poteter biggrin Drikke: Dr. Pepper (regner med at mange da umiddelbart tenker "HVA?") Sport: Kampsport/Kendo Ferie: Sommerferien. Ord: Wibble.
Musikk Animemusic, jpop, jrock, oldschool metal (Maiden o.l), progrock, jazz, classical, industrial, trance, various odds and ends. Liker egentlig det meste.
Generelt Er... vel. 21 år, ikke student grunnet krøll med Nesbru VGS (de nekter å innrømme at jeg tok matte der i 1. klasse. Hence har jeg ikke studiekompetanse, noe som er heller kjedelig. *sigh* Privatisteksamen here I come.). Generelt sett en geek. Om man trenger mer info, spør smile
Kontakt E-mail: changemyways@hotmail.com. Sign meg opp til spam-lister og DØØØØ! wink MSN: ja. See above.
Mer på Gaia Favoritt Forum: Av de to jeg har besøkt? Chatterbox. Favoritt SubForum: Har ikke besøkt noen. Favoritt trÃ¥der: Av de tre jeg har besøkt (inkludert min egen "err... hi" thread)? ChatterBox Bar. Andre guilds: The Final Fantasy VII Guild, The Japanese Student Guild.
[edit]Hva er det med Gaia og æ, ø, å?[/edit]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 7:02 am
Ditt virklige liv Navn:Wenche F?sdato:24 januar 1988 Bosted:Rogaland Jobb:Student
Gaia Navn:Clavi Kj?vinne Mules:Ingen Join dato:31 oktober 2004
Hva liker du? Det meste, m堪eg nevne alt? sweatdrop
Hva liker du ikke? Sure folk og sure f? Favoritt Farge: Gr?Film: Indiana Jones Tegneserie: Har s堭ange TV Show: Friends Skuespiller: Jackie Chan Skuespillerinne: hmmm... Mat: Komla whee nam Drikke: Eplesaft Sport: Badminton Ferie: Lofoten Ord: amaii
Musikk Omtrent alt, s堬enge jeg kan h?t de synger, viss de synger Generelt Jeg har kj沥ste
Kontakt E-mail: yup MSN: yup AIM: yup YIM: yup ICQ: nope sp?g s堫an du f堺3nod:
Mer p堇aia Favoritt Forum: picture post Favoritt SubForum: chatterbox Favoritt tr夥r: 18 岠og eldre Andre guilds: gay/les/bi guilden Steder du hjelper til/eier: sjappa i siggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 8:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 7:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:41 pm
Ditt virklige liv Navn: William Fødselsdato: 16/09-1986 Bosted: Oslo Jobb: Tusler rundt p� skolen
Gaia Navn: The_Blue_Sky Kjønn: Mann Mules: Ingen Join dato: 7 Mai 2005
Hva liker du? Det meste som har med fly � gj�re, er selv seilflyger biggrin Driver ogs� litt med dykking, ogs� selvf�lgelig datamaskiner smile
Hva liker du ikke? Skole, Mobbere, D�rlig v�r, Feil p� PC'en, Micro$oft, idiotiske politikere, sanger med elendige tekster, jambafrosken + mye mer
Favoritt Farge: R�d Film: The Matrix Tegneserie: Donald TV Show: Futurama, The Simpsons, 60 minutes, Nyhetene, David Letterman. Skuespiller: Arnold Schwarzenegger Skuespillerinne: Aner ikke Mat: Mest junkfood confused Drikke: Cola Sport: Seilfly Ferie: Kunne tenke meg en tur til USA Ord: Hmm
Musikk Linkin Park, Metallica, Iron Maiden, Manowar, Pearl Jam og The Offspring
Generelt Sitter faktisk veldig mye forran PC'en, så du kan vel kalle meg en nerd
Kontakt E-mail: MSN: AIM: YIM: ICQ:
Mer på Gaia Favoritt Forum: General Discusion Favoritt SubForum: Life Issues Favoritt tråder: Vet ikke Andre guilds: Faktisk en god del Steder du hjelper til/eier: Hjelper til der jeg kan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 2:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 9:12 am
Ditt virklige liv Navn:Andrea Fødselsdato:7 september 1990 Bosted:sola,stavanger Jobb:elev
Gaia Navn:littlesunshine90 Kjønn:jenta razz Mules:hæ? Join dato:huske she...
Hva liker du? SOl og sommar biggrin ROSA guttår wink vennår dansing disko ++
Hva liker du ikke? hovne folk vintåren kulde ødelagte dataer..(spess min) folk som vill kontrolea muså mi... sweatdrop
Favoritt Farge:ROSA Film:pirates of the caribbean Tegneserie:nemi/donald TV Show:frustrerte fruer biggrin , the tribe å judging amy! Skuespiller surprised rlando bloom, johnny depp Skuespillerinne: Mat:spagettie carbonara Drikke:vann Sport:taekwondo Ferie:sommarferie!!! Ord: ne-ei!!! 4laugh
Musikk busted mcfly simple plan pop-rock....
Generelt eg forstår egentlig ishe spørsmåle razz mn eg bare skrive litt om mg sjøl... eg e ei 14(Snart 15 biggrin ) år gammale jenta!! e blonne..(har farga d brunt då:p) å eeelske rosa biggrin biggrin
Kontakt E-mail: viss du har ein store trang t å få dn så bare å pm-a mg razz MSN: AIM: YIM: ICQ:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 9:37 am
Ditt virklige liv Navn: Monique Fødselsdato: 21.oktober 1990 Bosted: Stavanger Jobb: Har ikke
Gaia Navn:TazD Kjønn: jente Mules: Join dato: ein elle anna gang i juni
Hva liker du? Varme venner Musikk Livet
Hva liker du ikke? Shopping dyremishandling Folk som synes det er skikkelig kjekt å bli fulle hver eneste helg og bare drikker for å bli fulle.
Favoritt Farge:svart og gul Film: Ringenes herre, mr. and mrs. smith ++ Tegneserie: pondus, nemi TV Show: Ser ikke på TV Skuespiller: Har ingen favoritter Skuespillerinne: Angelina Joile Mat: Spise alt smile Drikke:vann eller fanta Sport: tennis ser kjekt ut. Ferie: En plass der det ikke er altfor varmt. Ord: Det er så meget.
Musikk Avened sevenfold Robbie Williams Childre of Bodom Slayer Brad Paisley Cloroform Beethoven Og det som verre e.
Generelt Lure någen så er det bare å spørre smile
Kontakt E-mail: MSN: AIM: YIM: ICQ:
Mer på Gaia Favoritt Forum: Musikk Favoritt SubForum: Favoritt tråder: Andre guilds:The Weasleys guild, the Canadian guild og Tom Felton guild Steder du hjelper til/eier: Nei.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|