Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Onterechte beoordeling. Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Thu Jan 24, 2013 4:57 am

Nou, gesprek is inmiddels achter de rug. Ik kan me wel vinden in de verbeterpunten die zij aangaf alleen de manier waarop zij dat laat terugkomen in mijn beoordeling vind ik niet oké, want bij 2/3 onvoldoende punten zat het 'm er telkens in dat ik daarin onvoldoende initiatief neem. Ik mag dit jaar niet op initiatief beoordeeld worden en daarom pakt zij het er dan maar bij andere criteria bij. Ik heb aangegeven dat ik het er niet mee eens was en over 1 punt wou zij dan nog wel de visie van mijn coach horen en meewegen in haar beoordeling, dus ik ga morgen met mijn coach in gesprek hierover. Ik hoop heel erg dat het gesprek met mijn coach mij iets gaat opleveren en hij zich ook in mijn standpunt kan vinden, want ik zou er echt veel moeite mee hebben als ik een onvoldoende beoordeling te pakken heb vanwege 1 lullig puntje teveel waarop ik onvoldoende ben gescoord.
PostPosted: Thu Jan 24, 2013 10:41 am

Ik ben trots op je smile en ik hoop dat je coach dat ook inziet!

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Feb 12, 2013 1:28 pm

Nou, nog even een update. Ik heb na dit voorbereidende gesprek op de tussenbeoordeling nog een gesprek gehad met mijn coach over de situatie. Dit was voor de daadwerkelijke tussenbeoordeling. Ik heb daarin de situatie uitgelegd en dat heeft mij toen ook wel rust gegeven.

Voor mijn tussenbeoordeling heb ik dankzij mijn coach alsnog een voldoende gegeven, maar wel met de kanttekening dat ik echt op het randje zat en me eigenlijk precies op de ondergrens bevind van wat verwacht mag worden. Ik heb tijdens dit gesprek ook duidelijk uitgesproken dat ik het erg moeilijk vind om in een enorm divers team te werken, waarin iedereen weer wat anders vindt. Hoe weet je dan op den duur nog wat het juiste is? Dat belemmert mij enorm.
Ik heb nu begin maart weer een gesprek met mijn begeleidster en mijn coach, om even de vinger aan de pols te houden betreft mijn vooruitgang. Met mijn coach heb ik vandaag nog de afspraak gemaakt dat ik voorafgaand aan dat gesprek mijn logboeken (waarin ik bijhoud wat ik concreet aan de gedragscriteria doe waar ik aan moet gaan werken) doormail naar hem. Voor mezelf is dit een soort verzekering dat de moeite die ik hierin steek wel degelijk gezien wordt, want ik heb momenteel vrij weinig vertrouwen nog in degenen die mij begeleiden. We zijn nu verhuisd en de setting is nu nóg groter geworden. Ik durf er gewoon simpelweg niet meer van uit te gaan dat haar oordeel juist zal zijn en wil wel eerlijk beoordeeld worden.
PostPosted: Fri Feb 15, 2013 11:35 am

Wauw, blijft pittig, maar gelukkig staat je coach en begeleider er wel enigsinds voor open om je verder te helpen.

Mijn TeamLeader had een verkeerde aanpak genomen om mij te begeleiden en was me bijna kwijtgeraakt XD

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Mar 12, 2013 2:29 pm

Ja, mijn coach staat er sowieso voor open. Bij mijn begeleidster krijg ik steeds meer het gevoel dat ze sinds de verhuizing eigenlijk geen tijd meer heeft om mij fatsoenlijk te begeleiden. Ik heb sinds de verhuizing zo ongeveer moeten smeken om begeleidingsgesprekken en in die gesprekken is mijn voortgang niet eens aan bod kunnen komen, omdat ze mijn logboeken niet eens leest en de vinger niet aan de pols houdt, omdat ze het zo druk heeft. Zo weet ik toch niet of ik het wel goed doe en op koers lig...
Ik geef haar nog 1 kans, maar als het bij het volgende begeleidingsgesprek weer zo gaat dat ze nul moeite heeft gedaan om op de hoogte te zijn van mijn ontwikkelingen licht ik mijn coach in over de situatie.

Heb echt het gevoel dat ik sinds de verhuizing maar een beetje aan het team hang en niet meer gezien word. Tijd om mij te begeleiden is er simpelweg niet bij. Collega's hebben het allemaal druk,druk, druk en rennen als kippen zonder kop rond. Hierdoor heb ik sinds de verhuizing ook nog geen enkele keer kans gezien om lastige situaties voor te leggen aan collega's of feedback te vragen. Sowieso zou ik eigenlijk niet weten hoe collega's mij momenteel feedback zouden moeten geven, want niemand doet enige moeite om mij te begeleiden en überhaupt feedback te KUNNEN geven.
PostPosted: Wed Mar 13, 2013 1:37 pm

goed van je dat je het nog maar 1 gesprek accepteert. Zorg je voor voorbeelden voor je coach?

Let wel; je hebt kans dat je stageplek of hoe dat ook heet je een zeikerd gaat vinden. 'Heb je haar weer!'. Pas daar wel mee op!

kittyocean
Captain

Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games