Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Lever - trass mørketid. Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Shakasi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Sat Jan 12, 2013 4:18 am

MaxMarius

Neppe lovlig nei, men får man først solgt den så er det jo ikke så nøye for ditt vedkommende. Noen jeg kjente som pleide å gjøre det med sine WoW kontoer. surprised Litt for moralsk feil for min del da!

Detter ut ganske ofte, så der var visst julen over ^^; Har fortsatt noen gaver som ikke er gitt videre enda da, så er vel ikke helt ferdig.

Enig, det er ikke helt meg å være lovløs. emotion_awesome

Jeg måtte ta ned julestjerna på jobb i forgårs, det var pinlig at den hang oppe enda, både adventstid OG juletid OG nyttårstid er vel strengt talt over.

Feira jula sørpå, og er tilbake "north of the wall" igjen nå. Herregud, som jeg VET at jeg flytter sørover etter studiene er over! Trives bedre med sol en slaps.
PostPosted: Sat Jan 19, 2013 11:41 am

Shakasi
MaxMarius

Neppe lovlig nei, men får man først solgt den så er det jo ikke så nøye for ditt vedkommende. Noen jeg kjente som pleide å gjøre det med sine WoW kontoer. surprised Litt for moralsk feil for min del da!

Detter ut ganske ofte, så der var visst julen over ^^; Har fortsatt noen gaver som ikke er gitt videre enda da, så er vel ikke helt ferdig.

Enig, det er ikke helt meg å være lovløs. emotion_awesome

Jeg måtte ta ned julestjerna på jobb i forgårs, det var pinlig at den hang oppe enda, både adventstid OG juletid OG nyttårstid er vel strengt talt over.

Feira jula sørpå, og er tilbake "north of the wall" igjen nå. Herregud, som jeg VET at jeg flytter sørover etter studiene er over! Trives bedre med sol en slaps.

Unnskyld for å hoppe inn i samtalen, men hvor studerer du? Jeg studerer i Bodø og skjønner godt hva du mener med å ville dra sør over igjen hehe smile Mørketid er dritt

Wiin

Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas