|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 7:08 am
het zoijn dollars....hoevel euro is dat dan?? razz en kan je dat wel kopen als je in andere landen woon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 7:14 am
Jitsketjuuh het zoijn dollars....hoevel euro is dat dan?? razz en kan je dat wel kopen als je in andere landen woon? ik geloof dat je voor een donation letter zo'n twee euro neerlegt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 10:54 am
Ik denk dat het voor de economie echt helemaal niks uitmaakt. mensen die het systeem wilen gebruiken om gold om te wassen deden dat al met donatie envelopen (als ze slim zijn doen ze dat nog steeds, 2,50 is 5000 credits, 1 letter is 6500g tegenwoordig) Ik vind het een leuk idee, omdat je het aan je vrienden k**t geven zonder meteen een envelop te moeten geven inderdaad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 7:14 am
Ik vind het allemaal maar vaag. Doe sowieso nooit mee aan dit soort dingen. Zo enorm veel betekent Gaia niet voor me. Snap me niet verkeerd, maar ik vind het het niet waard om geld aan uit te geven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 2:16 pm
Ik ben gewoon gierig, zo nu en dan XD
Ik laat anderen geld aan mij uitgeven XD
In Real Life ben ik eerder weer geneigd te veel aan anderen uit te geven stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 5:22 am
toch vind ik dat reallife en gaialife steeds dichter bij elkaar gebracht worden, financieel gezien. dat is wel jammer, dat betekent dat degene die het meeste geld over heeft voor gaia de duurste items kan kopen. degenen die niet doneren of die dingen kopen hebben dus het minste gold. het princiepe van het opbouwen van je avatar en je huis is dan ook weg. je zou bij wijze van spreken dezelfde dag dat je lid wordt veel kunnen doneren en een van de rijksten zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 9:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 9:13 am
Idd, zoals Merijn het bedoelt is dat wel erg jammer....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 10:44 am
eehm, hoe bedoel je hoe ik dat bedoel? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 10:46 am
Je bedoelde het toch niet positief?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 12:05 pm
ik bedoelde dat ik het jammer vond dat echt geld steeds meer invloed heeft op de avatars
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 8:18 am
Ik ken iemand die maandelijks veel geld aan Gaia uitgeeft, en hij is er net lid van. Zijn keuze hoor. Ik vind het zonde van mijn geld, om zoveel te besteden aan een paar pixels
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 3:30 am
Wat een BELACHELIJK idee zeg. -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 1:53 pm
tjah, hoe meer geld zij verdienen des te beter voor ons meer spelletjes etc... meer events heart
lijkt mij dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 1:55 pm
kittyocean Ik ken iemand die maandelijks veel geld aan Gaia uitgeeft, en hij is er net lid van. Zijn keuze hoor. Ik vind het zonde van mijn geld, om zoveel te besteden aan een paar pixels vind ik ook, ben geen voorstander van geld uitgeven voor dit spelletje dit is mijn 2e avi (mn vorige is: cooleboetie ben het w8woord kwijt) en heb nog geen enkele keer iets gehad van: s**t dat ik me lunar cloack nie meer heb ofzo want het is maar materieel en je krijgt er heus niet meer vrienden door ofzo ik probeer dat overigens ook bij "De echte wereld" tegen mezelf te zeggen: het is maar materieel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |