|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 12:05 pm
Strategie games.... dat vind ik nou leuk! Live Action Stratego =D Ik was er altijd zo goed in, want ik gedroeg me altijd anders dan mijn kaart XD Ik rende nooit weg, dus dacht men dat ik een hoge kaart had XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2010 1:42 am
Aan rennen heb ik inderdaad ook een hekel, ik krijg dan standaard last van m'n mild. Gezelligheid en strategie zijn leuk, flexibiliteits dingen of op muziek vind ik ook leuk. Dit vind ik allemaal wel terug in de groepslessen, en daar ren ik eigenlijk nooit.
Laatste tijd zakt mijn motivatie wel een beetje. Deze en afgelopen week alleen donderdag en vrijdag avond geweest voor een lesje. Ik wil eigenlijk de les op dinsdag avond ook vasthouden.. Maar als je eenmaal een week niet bent geweest, kost het meer motivatie om je spullen te pakken en er heen te gaan. Terwijl, als je er bent, is het leuk. Ik heb wel nog steeds iedere week last van spierpijn.. Beste remedie tegen spierpijn is bewegen merk ik wel, als ik thuis stil ga zitten wordt alles stijf.
Tot op heden heb ik netjes iedere week Zumba gedaan, we hebben daar een vaste groep mensen, best leuk. Ik heb bodypump nu twee keer gemist sad Wil ik volgende week wel weer gaan oppakken. En ga deze week voor de tweede keer Bodycombat doen (en wow dat is echt zwaar zeg, zwaarder dan bodypump) Oja en ik heb één keer bodybalance gedaan (combi van yoga en tai chi) wel erg zweverig, tot mijn verbazig best zwaar, maar wel rustgevend (het mediteren op het einde).
Oja en bodyvive was echt te stom voor woorden, had het idee dat ik met alleen maar 50+ aan het sporten was..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2010 11:55 am
Ik houd van zwemmen, maar wel een beetje doorzwemmen. Daarom is de zwemvierdaagse niets voor mij, ik haal heel veel mensen in XD Ze zouden 2 baden moeten hebben - voor zij die komen om te zwemmen en zij die komen om te kletsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2010 11:55 pm
kittyocean Ik houd van zwemmen, maar wel een beetje doorzwemmen. Daarom is de zwemvierdaagse niets voor mij, ik haal heel veel mensen in XD Ze zouden 2 baden moeten hebben - voor zij die komen om te zwemmen en zij die komen om te kletsen Haha is snel zwemmen en praten tegelijk geen optie? biggrin Of laat je dan iedereen achter je (omdat je zo snel zwemt) en is er niemand om mee te praten.. Zwemmen is eigenlijk ook leuk, ik ben er alleen niet zo goed in. Onder water zwemmen haaat ik... heb er ook een jaar of 3-4 over gedaan om mijn B diploma te krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 13, 2010 12:57 pm
The Forbidden Angel kittyocean Ik houd van zwemmen, maar wel een beetje doorzwemmen. Daarom is de zwemvierdaagse niets voor mij, ik haal heel veel mensen in XD Ze zouden 2 baden moeten hebben - voor zij die komen om te zwemmen en zij die komen om te kletsen Haha is snel zwemmen en praten tegelijk geen optie? biggrin Of laat je dan iedereen achter je (omdat je zo snel zwemt) en is er niemand om mee te praten.. Zwemmen is eigenlijk ook leuk, ik ben er alleen niet zo goed in. Onder water zwemmen haaat ik... heb er ook een jaar of 3-4 over gedaan om mijn B diploma te krijgen. Ik deed best lang over mijn B, omdat ik dacht dat je maar tot de pilon mocht en niet verder. Ze dachten dus dat ik het maar net haalde. Mijn ouders vonden dat vreemd en zeiden dat ik ook verder mocht. Toen zwom ik ineens een half bad XD Ik ben niet super snel, zeker niet vergeleken met de kids van de vereniging. Maar ik ben zeker sneller dan de gemiddelde theeleut zwemmer. Als ik kom zwemmen, dan zwem ik ook. Ik heb eens in een half uur bijna 50 banen gezwommen, al was dat meer op puur koppigheid dan verstand. En toen stopte ik maar, want ik had geen zin meer XD Afgelopen zomer in een bad van ong 18 meter in 40 minuten 65 banen ofzo gezwommen, zonder te stoppen. Ik wissel gewoon mijn slag af en tja... koppigheid. Ik oefen er niet meer voor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2010 1:14 am
kittyocean The Forbidden Angel kittyocean Ik houd van zwemmen, maar wel een beetje doorzwemmen. Daarom is de zwemvierdaagse niets voor mij, ik haal heel veel mensen in XD Ze zouden 2 baden moeten hebben - voor zij die komen om te zwemmen en zij die komen om te kletsen Haha is snel zwemmen en praten tegelijk geen optie? biggrin Of laat je dan iedereen achter je (omdat je zo snel zwemt) en is er niemand om mee te praten.. Zwemmen is eigenlijk ook leuk, ik ben er alleen niet zo goed in. Onder water zwemmen haaat ik... heb er ook een jaar of 3-4 over gedaan om mijn B diploma te krijgen. Ik deed best lang over mijn B, omdat ik dacht dat je maar tot de pilon mocht en niet verder. Ze dachten dus dat ik het maar net haalde. Mijn ouders vonden dat vreemd en zeiden dat ik ook verder mocht. Toen zwom ik ineens een half bad XD Ik ben niet super snel, zeker niet vergeleken met de kids van de vereniging. Maar ik ben zeker sneller dan de gemiddelde theeleut zwemmer. Als ik kom zwemmen, dan zwem ik ook. Ik heb eens in een half uur bijna 50 banen gezwommen, al was dat meer op puur koppigheid dan verstand. En toen stopte ik maar, want ik had geen zin meer XD Afgelopen zomer in een bad van ong 18 meter in 40 minuten 65 banen ofzo gezwommen, zonder te stoppen. Ik wissel gewoon mijn slag af en tja... koppigheid. Ik oefen er niet meer voor. Zo zo, ze zeggen dat het heel goed voor je is hé, gezien je al je spieren gebruikt smile Ik zwem eigenlijk nooit als 'sport' meer recreatief en dan naar het Tikibad enzo, van de glijbaan razz Maar onderwater zwemmen vind ik iets engs hebben. Net als dat ik het idee om te stikken onder water heel eng vind.. hele enge paniekerige manier van doodgaan ofzo (ok, beetje onrealistisch natuurlijk). Ik wordt ook helemaal spastisch als iemand voor de grap m'n hoofd onder water houd. Daarnaast kan ik niet kijken onder water (irriteert ogen en heb nu ook lenzen dus kan dubbelop niet) en ik krijg altijd water in mijn oren en neus.... zucht razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2010 4:01 am
ik was vroeger echt gek op judo. deed het 2x per week, dan zaterdag badminton. en dan bij jack slagman fitness. ik ben nu wat luier geworden razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2010 11:39 am
The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel kittyocean Ik houd van zwemmen, maar wel een beetje doorzwemmen. Daarom is de zwemvierdaagse niets voor mij, ik haal heel veel mensen in XD Ze zouden 2 baden moeten hebben - voor zij die komen om te zwemmen en zij die komen om te kletsen Haha is snel zwemmen en praten tegelijk geen optie? biggrin Of laat je dan iedereen achter je (omdat je zo snel zwemt) en is er niemand om mee te praten.. Zwemmen is eigenlijk ook leuk, ik ben er alleen niet zo goed in. Onder water zwemmen haaat ik... heb er ook een jaar of 3-4 over gedaan om mijn B diploma te krijgen. Ik deed best lang over mijn B, omdat ik dacht dat je maar tot de pilon mocht en niet verder. Ze dachten dus dat ik het maar net haalde. Mijn ouders vonden dat vreemd en zeiden dat ik ook verder mocht. Toen zwom ik ineens een half bad XD Ik ben niet super snel, zeker niet vergeleken met de kids van de vereniging. Maar ik ben zeker sneller dan de gemiddelde theeleut zwemmer. Als ik kom zwemmen, dan zwem ik ook. Ik heb eens in een half uur bijna 50 banen gezwommen, al was dat meer op puur koppigheid dan verstand. En toen stopte ik maar, want ik had geen zin meer XD Afgelopen zomer in een bad van ong 18 meter in 40 minuten 65 banen ofzo gezwommen, zonder te stoppen. Ik wissel gewoon mijn slag af en tja... koppigheid. Ik oefen er niet meer voor. Zo zo, ze zeggen dat het heel goed voor je is hé, gezien je al je spieren gebruikt smile Ik zwem eigenlijk nooit als 'sport' meer recreatief en dan naar het Tikibad enzo, van de glijbaan razz Maar onderwater zwemmen vind ik iets engs hebben. Net als dat ik het idee om te stikken onder water heel eng vind.. hele enge paniekerige manier van doodgaan ofzo (ok, beetje onrealistisch natuurlijk). Ik wordt ook helemaal spastisch als iemand voor de grap m'n hoofd onder water houd. Daarnaast kan ik niet kijken onder water (irriteert ogen en heb nu ook lenzen dus kan dubbelop niet) en ik krijg altijd water in mijn oren en neus.... zucht razz In vaktermen/jargon heet dat: je ben wel water gewend, maar niet water vrij. Onder water zijn heeft natuurlijk altijd een risico, maar als je bang bent om te verdrinken in een bad waar je kan staan... maar misschien heb ik dat niet omdat ik weet dat ik een halve minuut mijn adem in kan houden. Ik kan 15 meter zo onder water overzwemmen. En ik heb vaak genoeg duwspelletjes in het zwembad gedaan. Tip: als iemand je onder duwt, grijp dan naar de pols en trek die ander onder. Als ze het zelf niet leuk vinden, zullen ze dat niet meer doen, omdat ze weten dat jij ze meetrekt XP Daardoor duwen ze mij ook niet meer onder twisted . Maar ja, ik houd ook vast XD Ik houd wel een halve minuut vol (nou ja, niet altijd, heb al een tijdje niet geoefend...), dus ik blijf wel onder met een gerust hart en een grote glimlach!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 10:51 am
Ik heb lang geturnd op competitieniveau, acro. Vier keer trainen per week, soms meer. Maar door gezondheidsredenen ben ik moeten stoppen..
Op dit moment doe ik niets van sport, en eerlijk gezegd mis ik het niet echt. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 12:53 am
Pf, ik heb nu een weekje vrij gehad en dus ook niet wezen sporten. Merk direct dat het moeilijker wordt om het weer op te pakken... Maarja, je zult wel moeten als je er voor betaald en er binnenkort nog niet vanaf bent mrgreen
Oja, wij hebben nieuw rooster en weer nieuwe lessen. Alleen wordt de sportschool steeds drukken, laatst een les met ongeveer twintig-dertig man.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 11:46 am
Das wel minder leuk ja, als het zo vol is... blijf volhouden! Zet hem op! Gan-Bat-Te!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2011 2:12 am
Zijn er nog mensen die regelmatig sporten?
Momenteel probeer ik 4 keer per week naar de sportschool te gaan, als ik echter de hele week werk wordt het vaak 3 keer.. Doe bodypump en bodycombat. Vooral combat vind ik erg leuk, zit er ook aan te denken om (tegen de tijd dat ik een vaste baan heb) op boksen of andere martial arts sport te gaan biggrin
3 keer in de week sporten vind ik opzich goed te doen nu, wie had dat ooit verwacht haha razz Het werkt wel heerlijk verfrissend na een dag werken, en de spierpijn is ook best wel lekker. Ik begin het zelfs te missen als ik een weekend niets doe >.< Vervelende bijkomstigheid is de rugpijn soms, heb nogal snel last van pijn in mijn onderrrug
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2011 4:52 am
Doe zelf ook aan Body combat ( beide lessen in de week) en aan boogschieten, maar vind combat toch leuker momenteel. Doe al bijna 5 of 6 maanden aan combat en heb weliswaar een paar verschillende instructeurs gehad erin, maar de huidige maakt de lessen wel het leukste. In plaats van dat hij het ook echt behandeld als een les zoals je vaak ziet in de randstad doet hij gewoon mee alsof hij zowel leerling als leraar is tegelijkertijd. Hij geeft zelfs de mogelijkheid om aan te geven welke liedjes je graag zou willen vervangen door andere en meestal verandert hij dat lied dan ook nog eens, al mag dat officieel niet echt volgens de body combat formule ^_^' Al valt dat toch wel mee hoe zwaar body combat is? Heb het zelf nooit echt zo zwaar gevonden.
Boogschieten begin ik weer minder te vinden, schiet momenteel al in de middelste 2 ringen bij het doelwit waardoor de leukigheid er van af begint te raken.
Zumba en Sh'bam 2 lessen gedaan, maar vond beide vreselijk, er zat namelijk niet echt een lekker tempo in terwijl de muziek ook niet echt lekker werkte voor mijn gevoel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2011 10:13 am
ik heb tijdens mijn verhuizing te veel getild en heb er nu nog steeds last van. Soms gaat het wel weer en dan ga ik weer ruimen... en dan begint het weer. Moet dus even een tijdje NIET gaan opruimen hier XD
En als mijn rug weer okay is, kan ik ook weer sporten =D
Nou ja, zwemmen zo nu en dan, DDR....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2011 1:39 am
Dit gaat waarschijnlijk vreemd klinken kitty, maar probeer eens je trainingen te gaan doen terwijl je je rug juist zo min mogelijk belast. Dan kun je namelijk toch door trainen terwijl je je rug ook nog eens de benodigde rust geeft.
@Forbidden: Vanwaar is pump trouwens minder zwaar dan Body combat? Buiten het feit dat je die 2 niet echt kan vergelijken is pump zo zwaar te maken als je zelf wil, kan je body combat niet zo zwaar maken als je zelf wil. Heb het zelfs nog nagevraagd bij zowel de instructeur van pump en body combat toen ik zelf niet echt een verschil had gemerkt na beide achter elkaar te hebben gedaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |