Azolon
Dain_Saral
Ok jag kan tänka mig att kompromissa iaf. Det behöver ej vara aetheria utan kan likväl vara en annan planet eller liknande.
smile Men whats in it for you? Så att säga.
Jag tar gärna för mig "äran" att ha skapat den nya månen (flera troende bland de som ser den
mrgreen )
Annars skulle jag uppskatta lite fritt spelrum med området kring Gorheim och Bergholl, speciellt Blackflame Fortress. Under det här kriget kommer jag att få de länderna att skicka trupper mot velarierna som steg ut vid Ark/Gorheim gränsen för att hålla dem borta, men så länge de väljer att fokusera sig på att invadera Ark istället så är jag nöjd.
Jo det kan jag gå med på det följde ändå mina planer utöver att om något står i vägen så kommer de springa över det. Gorhem är inte i min väg utan och Haldur är under mitt beskydd.
Så se till att inte beblanda ditt folk eller skapelser framför deras väg så slipper något hända som jag inte rår för.
Så länge inte det står någon i vägen så kommer inget ske för i Velariernas väg kommer endast död finnas så du gör vist i att hålla dig ur vägen om du inte vill att de vandrar söderut eller orsakar problem.
Så jag tycker inte alls om att du skickar trupper mot Velarierna.
Vill du får gärna en del av äran men det ska även jag ha så vi delar på äran vi som deltagit i skapandet av den.
Så när ska vi skapa denna grej och vilka är med på det?
skulle du vilja vara med Dennis?
Jag kommer hålla mitt löfte för eventet med dig Lars så länge du inte gör en ansats till handling emot mitt folk för då kan jag inte lova att jag håller mitt löfte.
Frågor eller kommentarer?