Welcome to Gaia! ::

Reply Arkivet
Snapshots - Posta om du ar NY eller har BYTT NAMN. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 16 17 18 19 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hallonsoda

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:34 am

Cool ide.. Tre tummar upp! Men man ser inte så mycket av estub xd
PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:34 am

Yannah
Valkyria86
Idé, dock något jobig kanske.. Göra bilderna till länkar till personerna? Typ, alla har ju en söt liten informationssida..

Jag har lagt ihop 21 bilder i varje, så det går inte. Alla som vill får väl starta ett "eget rum" med information om sig själv. Jag kan göra en alfabetiskt länklista till antingen profile eller valfri topic.
Ok, men jag tror någon precis startade det faktiskt smile

Wilykit

Yannah
Vice Captain

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:35 am

Bilderna ligger i samma ordning som ni loggade in i gillet första gången smile Jag tyckte det var kul med din bild Filthy. Kolla in Lazarous... han blir nog lite förvånad. Första gången jag ser honom utan clown näsa.
PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:41 am

Yannah
Bilderna ligger i samma ordning som ni loggade in i gillet första gången smile Jag tyckte det var kul med din bild Filthy. Kolla in Lazarous... han blir nog lite förvånad. Första gången jag ser honom utan clown näsa.

Men Nidder skaffade ju sina glasögon nyss.. Dom hade han väl inte första gången han logga in här??

Hallonsoda

FrodoLouLou

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:44 am

naaw stackars bästisen sad
ett rött litet X än så länge xp
PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:45 am

Dogcamp
Yannah

Men Nidder skaffade ju sina glasögon nyss.. Dom hade han väl inte första gången han logga in här??

Ordningen är när ni loggade in. Alla bilderna är från idag!

Yannah
Vice Captain

Hallonsoda

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:46 am

Yannah
Dogcamp
Yannah

Ordningen är när ni loggade in. Alla bilderna är från idag!

Aha.. Det var jag som inte hängde med riktigt där sweatdrop
PostPosted: Sun Aug 08, 2004 7:57 am

Men det är mycket såna här "Information om Gaia medlemmarna" här nu.. Skulle man inte kunna samla allt göra en lång lista där man fick skriva om sina föräldrars land och ens familj och vad man tycker om och allt det där.. Så skulle man kunna klistra den så behövs det inte göras några mer såna trådar.. isåfall skulle det ju bli perfekt nu när vi har kort på alla.. Men nu ska jag gå o käka hej då!

Hallonsoda

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 9:30 am

Yannah

gonk ..
PostPosted: Sun Aug 08, 2004 10:25 am

Självklart togs bilden just de få timmar jag kopierade någon... -_-

Lazarous

Yannah
Vice Captain

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 10:27 am

Lazarous
Självklart togs bilden just de få timmar jag kopierade någon... -_-

Det blir så ibland... xd
PostPosted: Sun Aug 08, 2004 10:29 am

User Image

Sexy me blaugh

Jalkazar

Yannah
Vice Captain

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 11:11 am

Vi får nya medlemmar hela tiden nu smile 5 eller 6 nya bara idag!
PostPosted: Sun Aug 08, 2004 12:02 pm

eek Vi är 111 st!

Yannah
Vice Captain

Lazarous

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 12:15 pm

Yannah
eek Vi är 111 st!

Ojoj! Snart är vi ju uppe i hela Sveriges befolkning...
Reply
Arkivet

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 16 17 18 19 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces