|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:35 am
Lorraaa kittyocean leuk, zo met die kleurcodes =D En gelijk al best veel animo =D oh dus die kleuren zijn juist wel leuk..? =P ik was even melig dus dacht ik overal een ander kleurtje te doen.. het heeft nu wel iets weg van een regenboog.. x3 Vind het wel vrolijk staan =D Het is immers een feesttopic =D En niet te veel in maart graag XD Ik wil speciaal blijven wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 1:44 pm
kittyocean Lorraaa kittyocean leuk, zo met die kleurcodes =D En gelijk al best veel animo =D oh dus die kleuren zijn juist wel leuk..? =P ik was even melig dus dacht ik overal een ander kleurtje te doen.. het heeft nu wel iets weg van een regenboog.. x3 Vind het wel vrolijk staan =D Het is immers een feesttopic =D En niet te veel in maart graag XD Ik wil speciaal blijven wink ok dan laat ik de kleurtjes zo =P en in maart zijn trouwens wel veel mensen jarig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 19, 2009 12:08 pm
31 juli 1992 -de eerste in juli mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 9:26 am
Lorraaa kittyocean Lorraaa kittyocean leuk, zo met die kleurcodes =D En gelijk al best veel animo =D oh dus die kleuren zijn juist wel leuk..? =P ik was even melig dus dacht ik overal een ander kleurtje te doen.. het heeft nu wel iets weg van een regenboog.. x3 Vind het wel vrolijk staan =D Het is immers een feesttopic =D En niet te veel in maart graag XD Ik wil speciaal blijven wink ok dan laat ik de kleurtjes zo =P en in maart zijn trouwens wel veel mensen jarig Ik weet het, ik weet het... *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 12:34 pm
29-7-89 blaugh
de oudste van juli
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 25, 2009 7:01 am
Pervy-Shinigami 29-7-89 blaugh de oudste van juli jij hebt je naam veranderd niet? =P want ik keek dus even hier op er nog wat mensen iets hadden doorgegeven maar volgens mij sta je nu nog in de lijst met je oude naam. Zou ik hem veranderen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 2:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 6:23 am
Weer een Maart-ling =D Yay!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 3:08 am
Ik zal er maar een in september bij doen 23 september ben ik jarig biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 4:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 10:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 10:56 am
Zeissothafar says: Alwéér een nieuwe lijst xp Ik ben hier net een jaar, en ik heb er al drie meegemaakt!! Ach ja. 14 janurari 1993 ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 09, 2009 3:30 am
ik geloof dat ik een vrij oud bouwjaar heb in deze gilde razz 1982 rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 09, 2009 2:03 pm
marjorana ik geloof dat ik een vrij oud bouwjaar heb in deze gilde razz 1982 rofl Dat IS ouder dan ik O.o FINALLY! Ik voelde me al zo oud XP (ik hoor dat 'hangjongeren-wegpest-pieptoontje' ook al niet meer XP) Je outfit is btw erg gaaf @ Zeis: we hadden er maar 1 hiervoor, maar die werd niet meer ge-updated. En 75% kwam niet meer in de guild XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |