Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
Kramfors Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lord Hawk

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 10:09 am

Newberg

This is blasphemy, it is madness!

Madness? THIS! IS! MATTI!!!

GRAAARH! domokun
PostPosted: Sun Apr 06, 2008 10:13 am

Lord Hawk
nilP
Jag längtar efter jobb.

Så gör ni nått denna helg eller ?

Jao, vi spelade Vampire med Niklas smile
Hemma hos mig !!! eek

O.o de måste vara en första gång o.O

nilP

Lord Hawk

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 10:21 am

nilP

O.o de måste vara en första gång o.O

Hehe, ja tydligen, tog ett tag men men blaugh
PostPosted: Sun Apr 06, 2008 10:25 am

Mja hade ni huset för er själva eller var det massa stor matti's som sprang runt ?

nilP

Lord Hawk

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 10:35 am

Det var stor Matti's som sprang runt =P
Antar att jag lyckades övertyga dem om att låta oss testa en gång åtminstone och det gick ju rätt bra, så man får väll se kanske kan man spela här i framtiden också.
PostPosted: Sun Apr 06, 2008 11:12 am

aha nice, nice som tusan. ^_^ det gick bra alltså, inga oförutsedda översvämningar ?

nilP

Lord Hawk

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 11:36 am

nilP
aha nice, nice som tusan. ^_^ det gick bra alltså, inga oförutsedda översvämningar ?

Nejdå =)
Men mamma tyckte inte källaren var passande att sitta i så hon omöblerade mitt rum så vi fick plats här =P
Antar att jag skulle föredra källaren men det funkade så som hon ville ^^
PostPosted: Sun Apr 06, 2008 1:42 pm

Ha ha XD
Ja du får se till att möblera källaren så att hon ser att den fungerar utmärkt wink

Finns det itne en massa grejer därnere då ?

nilP

Lord Hawk

PostPosted: Sun Apr 13, 2008 1:36 pm

Vet inte om det märks annars men jag uppdaterade, på huvudposten lite grann.
PostPosted: Sun Apr 13, 2008 2:44 pm

mjao det är bäst att man säger till då man uppdaterar. ^_^

cooolies, men om jag inte har helt fel så har du redan spelat ettan ?
Men ja coolies att ha det, ett av få spel jag skulle vilja ha till en GC

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Mon Apr 14, 2008 9:02 am

:O Jag har glömt att vandra med blicken nedanför stickys och announcements.

Det är bra med uppdateringar, fortsätt så! (jag bli nästan inspirerad till att uppdatera andra saker själv razz )
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 10:23 am

Ok, vad bra då vet jag =)

Jao visst har jag spelat igenom MGS 1 förrut, men det ska bli kul att spela igenom det med ny grafik (2:an och 3:ans motor) och omgjorda cutscenes och lite mer story och grejer. Fick hem det idag också!!! =D

Jag ska försöka uppdatera då det händer något väsentligt nördmässigt eller/och med jämna mellanrum biggrin

Lord Hawk

nilP

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 2:28 pm

Låter bra de. Medela gärna hur det går i spelet ^_^
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 8:11 am

nilP
Medela gärna hur det går i spelet ^_^

Hehe, insåg en rolig sak då jag började spela spelet:

Såg igenom den första introsekvensen med all sin härliga musik och MGS:ighet (finns ett sådant ord?) och blev genast förförd av härligheten. Då väl filmen var slut så slängde jag mig in i options, optimerade allt till perfektion (optimera brightness, reverse y-axis, osv...) sedan så ville jag bara spela. Så självsäkert så klickar jag new game, tar normal, tänkte att jag skulle spara hard eftersom jag vill ha någon utmaning kvar efter jag klarat spelet. Så efter en till skön mellansekvens står jag där i min vet-suit och ska äntligen börja få smyga. Jag känner mig hemma igen... men jag hade fel...

Det första som händer när jag kommer ut är att jag väljer att springa runt lite för jag tänker "vakterna är ändå så dumma". Vakten ser (och hör) mig och han och hans polare gör mig till sweicherost då jag inser att jag inte är så bra på kontrollerna som jag trodde. Jag dör säkert sex gånger till, ofta låter jag dom skjuta ihjäll mig för att jag vill utföra det perfekt och "stealthy". Så jag bestämmer mig för att försöka döda båda vakterna där nere med tyst precision istället för att smyga runt och undvika dem medan jag väntar på hissen... men det slutar med att jag står med halva mitt liv bort skjutet/bort sparkat och med sex lik runt mig, skamset ger jag mig och sticker in i hissen, perfektionen får utebli...

Metal Gear Solid (the Twin Snakes) är svårt =P

Lord Hawk

_MFKR_
Crew

PostPosted: Wed Apr 16, 2008 3:02 pm

Skulle vara intressant att höra hur folk har sökt universitet/högskola (om de har gjort det) så att man vet om man får lite kul folk till sin närhet biggrin .

Tycker personligen att det skulle bli skitkul att få någon kramforsnörd till Uppsala/Stockholm området biggrin .
Reply
Arkiv

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces