|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 4:21 am
Aurfy For julaften er ikke ille?
Jeg får ca 2 timer på bursdagen min som faktisk er bursdagen min, jeg har ikke mulighet til å tilbringe noe tid med venner, jeg lager min egen bursdagskake, jeg lager julemiddag til familien og om jeg er riktig heldig, så jobber jeg også. mad
Jeg synes ikke 30. høres så ille ut jeg. xp
Og takk. whee Veldig godt poeng. Skal prøve å ikke være så misfornøyd, jeg får tross alt feire bursdagen min på Nyttårsaften. <3
Og det skulle bare mangle. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 5:19 am
På 18års dagen min jobbet jeg. Også tok jeg buss til Gokk [les: Nittedal] hvor bestemor kom og hentet meg og kjørte meg det siste stykket opp til huset hennes, hvorpå vi spiste kake - åpnet gaver og lagde julemiddag.
.. Også tror jeg at jeg drakk øl den dagen. jeg husker ikke helt. Det var iallefall en big deal. xD
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 5:21 am
Marius` Aurfy For julaften er ikke ille?
Jeg får ca 2 timer på bursdagen min som faktisk er bursdagen min, jeg har ikke mulighet til å tilbringe noe tid med venner, jeg lager min egen bursdagskake, jeg lager julemiddag til familien og om jeg er riktig heldig, så jobber jeg også. mad
Og takk. whee Veldig godt poeng. Skal prøve å ikke være så misfornøyd, jeg får tross alt feire bursdagen min på Nyttårsaften. <3
Og det skulle bare mangle. 4laugh Hæhæ. Nei jeg er egentlig ikke så misfornøyd som jeg virker som. Jeg får dobbelt så mange gaver, alle feirer meg, og jeg får spise kaker to ganger på en dag. xD
Også er jeg spesiell. :B
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 8:18 am
Aurfy Marius` Aurfy For julaften er ikke ille?
Og det skulle bare mangle. 4laugh Hæhæ. Nei jeg er egentlig ikke så misfornøyd som jeg virker som. Jeg får dobbelt så mange gaver, alle feirer meg, og jeg får spise kaker to ganger på en dag. xD
Også er jeg spesiell. :B
heart Er ikke alle det? :3
Pleier å få julegaven og bursdags gaven i ett. I form av en stoooor gave. Så det er jo ganske greit det også.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:03 pm
Syntes det med at noen foreldre bestemmer at barna (som har bursdag rett før eller rett etter julaften) må velge mellom å få både jule og bursdags gavene på selve julen eller bursdagen... Beste måten er vel å la barna åpne halparten av gavene på bursdagen, og resten på julaften. Vel, jeg er bare glad for at jeg har bursdag i Mars jeg! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 5:07 pm
Mars er en bra tid å ha bursdag. Skulle ønske jeg også hadde det, spesielt siden samtlige av mine beste venner er født i februar/mars.. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 4:19 am
Enig der Ori.. da hadde jeg vært 18 år allerede. *spenne Christoffer i leggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 5:29 am
Marius` Enig der Ori.. da hadde jeg vært 18 år allerede. *spenne Christoffer i leggen* AH! Er ikke MIN feil at jeg ble født da! *Hiver et glass vann i tryne på deg* Nå får du kjølt deg ned litt! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 1:33 pm
Deilig det ja.. Er vel like greit. Da slipper jeg ihvertfall alt styret på skolen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 3:33 pm
~Ser på `småbarna` krangler~ He he har sine fordeler å være eldre inne imellom cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 3:38 pm
Ja, enda godt det er noen voksne og ansvarlige som oss som kan passe på dem. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 4:44 pm
Orielle Ja, enda godt det er noen voksne og ansvarlige som oss som kan passe på dem. whee Så riktig, så riktig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 9:02 am
Orielle Ja, enda godt det er noen voksne og ansvarlige som oss som kan passe på dem. whee Var marius som begynte! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|