|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 3:08 pm
Kamatari Marusa Hater egentlig all slags fisk. Ville bare si noe totalt meningsløst.
Men når vi først snakker om mat, jeg var på en vietnamesisk restaurant idag. Bestilte meg noen våruller, ris og salat. Så spurte jeg hu dama hva den svarte guggen i skålen var. Hun svarte "det være litt sterk sos". Så tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten smakebit, dermed dyppet jeg en vårrull nedi.. Worst mistake of my life. En mugge vann senere var alt bedre igjen. Haha! Tipper jeg hadde slukt den sausen! Men over til det med fisk.. Eneste typen fisk jeg kan akseptere, er laks, og fiskekaker...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 11:04 pm
[Dark Soul] Haha! Tipper jeg hadde slukt den sausen! Men over til det med fisk.. Eneste typen fisk jeg kan akseptere, er laks, og fiskekaker... Tviler egentlig litt på det da.. <3
Laks; nei. Fiskekaker; NEI. Fiskepinner derimot er greitr nok i min bok, og seibiff går ann å trykke ned ihvertfall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 6:40 am
Åh. Attentionspan = 0.
Jeg elsker voldsomme diskusjoner. Men så klarer jeg ikke være interessert i de så alt for lenge heller. Sikkert derfor jeg henger i CB. :B
Så nå orker jeg ikke videreføre tobakk/alkohol problematikken lengre. Mine meninger er uttalt. :B
Men fisk derimot er en ny slagmark!
All fisk er vond. Men all fisk kan være god også. o:
Jeg <3 sushi.
Også liker jeg røkelaks og ørret. Og rød fisk generelt. Det meste iallefall. Torsk derimot er BLÆ. Men produserte fiskeprodukter som fiskepinner, fiskegrateng, fiskekaker, fiskepudding [åkei, jeg er ikke heeelt glad i fiskepudding da] er åkei. : D Lutefisk og den typen "hei la oss se hva vi kan gjøre med denne fisken, av motbydelige ting, og så få folk til å spise!" fisk, er ikke fisk engang. Det er bare usj.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 6:56 am
Godt sagt P-hund. Noen som fikk med seg når Zahid Ali spiste lutefisk på Rikets Røst?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 7:43 am
Fisk smaker generelt ingenting. Med unntak av rakfisk. Og det er så deilig. Sammen med kald pils. Mmmm. *glede seg til rakfisksesong* Blir litt ugrei i magen, og fisen lukter litt vondt av det, men du verden som det er verdt det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 2:00 am
Kamatari Marusa Godt sagt P-hund. Noen som fikk med seg når Zahid Ali spiste lutefisk på Rikets Røst? P-hund? rofl
Ne-ei. Gjorde nok ikke det. Det er så lite som faktisk er verdt å se på på tv for tiden. Jeg ser på Bones og CSI: Las Vegas. And the occational movie. men det er alt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 2:01 am
Gargis Fisk smaker generelt ingenting. Med unntak av rakfisk. Og det er så deilig. Sammen med kald pils. Mmmm. *glede seg til rakfisksesong* Blir litt ugrei i magen, og fisen lukter litt vondt av det, men du verden som det er verdt det. Gjør det vel? O_o;;
rofl Når *er* rakfisk sesong egentlig?
Åh gud, du gjør meg så tent når du snakker om fisen din. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 9:38 am
Aurfy Gargis Fisk smaker generelt ingenting. Med unntak av rakfisk. Og det er så deilig. Sammen med kald pils. Mmmm. *glede seg til rakfisksesong* Blir litt ugrei i magen, og fisen lukter litt vondt av det, men du verden som det er verdt det. Gjør det vel? O_o;;
rofl Når *er* rakfisk sesong egentlig?
Åh gud, du gjør meg så tent når du snakker om fisen din. domokun Nei, jeg synes ikke fisk smaker noe særlig. Rakfisk-sesongen er utpå høsten til utpå våren en gang. Akkurat datoer vet jeg ikke. Ja, det tenkte jeg meg. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 12:07 pm
Kamatari Marusa Godt sagt P-hund. Noen som fikk med seg når Zahid Ali spiste lutefisk på Rikets Røst? Ja! Det var bare så forbanna tidig! Holdt på med å pisse meg ut av latter! rofl Husker det fortsatt! Er slike ting som gjør TV til en kjær venn... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 12:08 pm
Kamatari Marusa [Dark Soul] Haha! Tipper jeg hadde slukt den sausen! Men over til det med fisk.. Eneste typen fisk jeg kan akseptere, er laks, og fiskekaker... Tviler egentlig litt på det da.. <3
Laks; nei. Fiskekaker; NEI. Fiskepinner derimot er greitr nok i min bok, og seibiff går ann å trykke ned ihvertfall.Fiskekaker er også godt... Seibiff... Tror det skal være akseptabelt også her ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 12:13 pm
Fisk = gonk Ække så gla i fisk skjø
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 7:44 am
Aurfy Kamatari Marusa Godt sagt P-hund. Noen som fikk med seg når Zahid Ali spiste lutefisk på Rikets Røst? P-hund? rofl
Ne-ei. Gjorde nok ikke det. Det er så lite som faktisk er verdt å se på på tv for tiden. Jeg ser på Bones og CSI: Las Vegas. And the occational movie. men det er alt. xp Som i "P-dawg". <3
Sant nok. CSI ruler fortsatt ihvertfall. Ellers får jeg nok av filmer på TBP.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 1:47 am
Kamatari Marusa Aurfy Kamatari Marusa Godt sagt P-hund. Noen som fikk med seg når Zahid Ali spiste lutefisk på Rikets Røst? P-hund? rofl
Ne-ei. Gjorde nok ikke det. Det er så lite som faktisk er verdt å se på på tv for tiden. Jeg ser på Bones og CSI: Las Vegas. And the occational movie. men det er alt. xp Som i "P-dawg". <3
Sant nok. CSI ruler fortsatt ihvertfall. Ellers får jeg nok av filmer på TBP. Skjønte det da. xp Det var bare så .. uventet. dramallama
CSI = <333
TBP?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|