|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 7:58 am
Aurfy [Dark Soul] Gleder meg til jeg skal ta min første øl! ninja Da skal det bli liv leiren... *Tar fram en flaske cola* Men dette får holde for nå. Skål! mrgreen Din første? o_O;;
Den første øl'en smaker alltid usj. xp Tok meg .. 4 år å begynne å like det, og .. 2 år til før jeg faktisk likte det. xD <3 Pshh. Tok meg 3 dager i Tyskland før jeg digget det. <3 Men det kan være fordi at Tysk øl er mye bedre en Norsk øl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:12 pm
Jeg drakk pils når jeg var 2 eller 3. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 2:25 pm
Jeg spiste min første røyk når jeg var 1 1/2. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 7:56 am
Aurfy [Dark Soul] Gleder meg til jeg skal ta min første øl! ninja Da skal det bli liv leiren... *Tar fram en flaske cola* Men dette får holde for nå. Skål! mrgreen Din første? o_O;;
Den første øl'en smaker alltid usj. xp Tok meg .. 4 år å begynne å like det, og .. 2 år til før jeg faktisk likte det. xD <3Spørs hvem det er som drikker den vettu! Noen kan syntes det smaker dritt første gangen, noen kan syntes det smaker godt... Så for alt vi vet kan første øl smake himmelsk for meg! dramallama
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 7:57 am
Kamatari Marusa Jeg spiste min første røyk når jeg var 1 1/2. dramallama eek Nam.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 8:01 am
Gargis Jeg drakk pils når jeg var 2 eller 3. cool Jeg SMAKTE øl da jeg var 4-6 år gammel (husker ikke).. Pappa lot tomme ølflasker stå på bordet med SMÅ dråper i som jeg drakk... Husker ikke hva det smakte... confused men jeg viste jo ikke at det var øl da! Skjedde bare to ganger da... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:59 am
[Dark Soul] Aurfy [Dark Soul] Gleder meg til jeg skal ta min første øl! ninja Da skal det bli liv leiren... *Tar fram en flaske cola* Men dette får holde for nå. Skål! mrgreen Din første? o_O;;
Den første øl'en smaker alltid usj. xp Tok meg .. 4 år å begynne å like det, og .. 2 år til før jeg faktisk likte det. xD <3Spørs hvem det er som drikker den vettu! Noen kan syntes det smaker dritt første gangen, noen kan syntes det smaker godt... Så for alt vi vet kan første øl smake himmelsk for meg! dramallama Jææjo. Men iallefall. NÅ er øl godt. : D
SOMMER! ØL! RØYK! KOS! : D MELIKE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:58 am
Aurfy [Dark Soul] Aurfy [Dark Soul] Gleder meg til jeg skal ta min første øl! ninja Da skal det bli liv leiren... *Tar fram en flaske cola* Men dette får holde for nå. Skål! mrgreen Din første? o_O;;
Den første øl'en smaker alltid usj. xp Tok meg .. 4 år å begynne å like det, og .. 2 år til før jeg faktisk likte det. xD <3Spørs hvem det er som drikker den vettu! Noen kan syntes det smaker dritt første gangen, noen kan syntes det smaker godt... Så for alt vi vet kan første øl smake himmelsk for meg! dramallama Jææjo. Men iallefall. NÅ er øl godt. : D
SOMMER! ØL! RØYK! KOS! : D MELIKE! Nei, fy! Røyk er nei nei.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 12:53 pm
Enig.
GO GO RØYKELOVEN RANGERS!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 2:33 pm
Gargis Enig. GO GO RØYKELOVEN RANGERS! Beste loven noensinne. Alt lukter så mye bedre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 2:37 am
Pfsh. dramallama
Jeg støtter røykeloven jeg. Men å røyke er da individets rett.
cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 7:42 am
Du må da røyke til du bokstavelig talt blir grønn i trynet og krampa tar deg for min del. Men, ja, røykeloven er bra. Den har jo fått ned røykforbruket blant ungdom, og blant befolkningen generelt, og blir stadig mer populær. Bare 15% er helt mot den nå, hørte jeg på P4 i dag. Til og med kronidioten Fugelli støtter den nå, selv om han var mot den før.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 5:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 2:03 pm
Jeg har alltid vært litt .. bådeog.
Det er helt greit for meg at man må røyke ute, men jeg mener at totalforbud var litt idiotisk ettersom Norge er et veldig kaldt land på vinteren. o:
Det hadde vært greit med røykerom, uten servering f.eks.
Men nå er loven slik den er. Og greit nok er det. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 7:58 am
Er vel halveis enig der.
Kunne vært ett lite røykerom, akkurat som alle barna som får seg lekerom. Men men, totalforbud gjør meg ingenting heller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |