Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Rollspels Forum.
< D&D Online <:24|1:> Catacombs > Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 17 18 19 20 21 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

zteel
Crew

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 2:58 am

Det har kommit upp en del saker för mig, så jag kommer inte kunna vara med på nästa möte, 18/10. Shade får riskera NPC döden denna vecka, och ev. nästa vecka med.
PostPosted: Sun Oct 18, 2009 1:42 pm

Vad tyckte ni om mötet?

Vilka kan nästa söndag? (25/10)

Newberg
Captain

Graviton of WINGS
Vice Captain

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 2:18 pm

Jag ska nog kunna.
De flesta encounters var bra denna gång, fanns mycket att göra, mycket som hände, det gör det hela extra intressant.

Ugnarna var redigt roligt att slåss i, nu känns ju det mesta rätt pressat också. Redigt skoj att gå på så här länge. Banden var också väldigt roliga, då man kunde springa på dem å hålla på.

Kartorna kan dock behöva mer färg, det kommer bli väldigt skönt att komma ut sedan -_- Lite mer färg å glädje behövs.

Men men förhoppningsvis blir det snart lite mer doom and gloom
PostPosted: Wed Oct 21, 2009 1:35 am

Kom på att jag har tenta till veckan precis efter helgen så jag vill inte spelleda då. Vilka kan söndagen därefter? (1/11)

Det fanns färg, ugnarna glödde med eldens varma färg. Den orangea sörjan var orange... blodet var rött... smile

Newberg
Captain

Graviton of WINGS
Vice Captain

PostPosted: Wed Oct 21, 2009 3:07 am

Det är väl en 50/50 chans om jag kan eller inte, det är BSK den helgen, men jag vet fortfarande inte om jag kan gå eller inte.

Jaop, tyvärr så kan inte MT göra ljus, så det var lite väl mörkt ändå =P
PostPosted: Wed Oct 21, 2009 4:04 am

När man sitter på en splitterny HDskärm som jag så ser allting ljust och vackert ut, tom blod på ett rostigt golv smile

Newberg
Captain

Graviton of WINGS
Vice Captain

PostPosted: Wed Oct 28, 2009 11:27 pm

Just det, har glömt att säga det, men det är som sagt bsk i helgen, och jag skall dit, som tur var så slutar jag klockan 12 på lördag natt, kommer då antagligen hänga kar några extra timmar för att sedan gå hem, detta betyder att om det är nått i helgen så kommer jag kunna vara med, men jag kommer bli sen.
PostPosted: Wed Oct 28, 2009 11:50 pm

Jag kan nu på söndag också.

allansson
Crew

Dain_Saral
Crew

PostPosted: Fri Oct 30, 2009 5:17 am

Kan eventuellt vara med denna vecka beror på hur långt jag kommit med min programmerings uppgift. (1/11) men troligtvis är jag med.
PostPosted: Mon Nov 02, 2009 1:47 am

Åsikter om mötet?

Vilka kan nästa söndag?

Newberg
Captain

allansson
Crew

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 3:12 am

Det kändes lite kort, men det pga uppenbara anledningar. Det var en bra fight. Sorry för byarna o s**t, har för mig att jag var en av dem som ville stanna o ta reda på mer information innan vi stack dit.

Jag undrar vad du har planerat mer i fabriken, då vi hittade en karta som visade att stället är åtminstone 4 ggr så stort som delen vi var i...
PostPosted: Mon Nov 02, 2009 6:59 am

Döden för dig, det är vad jag planerat twisted

Newberg
Captain

Graviton of WINGS
Vice Captain

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 8:57 am

allansson
Sorry för byarna o s**t,

?
Förstörde du en karta för honom eller vad har du gjort som krävs att be om ursäkt för? o_O

Jag kan på söndag, kan vara lite små off då jag kanske är bakis eller liknande =P
PostPosted: Fri Nov 06, 2009 6:12 am

jag e på nu.

Dain_Saral
Crew

Newberg
Captain

PostPosted: Sat Nov 14, 2009 4:26 am

Rollspel imorrn, hoppas alla kan ^^

Tror det kan finnas stor risk för NPC döden för de som inte är med razz
Reply
Rollspels Forum.

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 17 18 19 20 21 [>] [»|]