|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 1:44 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 2:28 am
EgoDoll Kamatari Marusa My hero! *d宥* XD Hva skjer a? Den 崴ende, hmm.. da skjedde det nok lite gitt xp Men n堨ar jeg kj?eg trommesett, s堮堳kjer det lett av hvert gitt xp
skjer rundt om her a?Trommer er greit nok men jeg holder meg til El-gitar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 5:03 am
EgoDoll Kamatari Marusa My hero! *d�ne* XD Hva skjer a? Den �ttende, hmm.. da skjedde det nok lite gitt xp Men n� har jeg kj�pt meg trommesett, s� n� skjer det lett av hvert gitt xp
skjer rundt om her a?Har vært litt lite på Gaia i det siste.. så vet egentlig ikke. Men her grå det bra, har lært meg et par Metallica sanger også noe av The Beatles faktisk. XD Trommer er jo kult det også, men jeg har nok ikke nok rytme i kroppen til å prøve meg på det enda.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 2:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 8:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 2:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 8:46 am
Gargis Har ikke ringt betalsupport. Hovedsaklig fordi det koster nesten 30 kroner minuttet. N岠man betaler fast m宥dsavgift p堮oe b?n jammen f堳agt ifra om en feil uten 堭崴e betale et helt statsbudsjett. Bredbåndpatruljens tilbud høres fristende ut, du trenger ikke betale før du har fått internet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 1:51 pm
Tortured-Bunny. EgoDoll Kamatari Marusa My hero! *d宥* XD Hva skjer a? Den 崴ende, hmm.. da skjedde det nok lite gitt xp Men n堨ar jeg kj?eg trommesett, s堮堳kjer det lett av hvert gitt xp
skjer rundt om her a?Trommer er greit nok men jeg holder meg til El-gitar. Jeg holder meg til Trommer, Akustisk gitar og el-gitar 3nodding
Jeg hadde så jævlig mye piss med internetten min før, men så oppgraderte de den x2 æll no pga så mye feil, så nå er det bare morosamt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 2:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 4:16 pm
Gargis Internett er i orden igjen. Det viste seg at det var v岠egen feil, fordi den ene telefonen sto feil plassert i forhold til splitteren. Men vi klagde s堦欴 f?t ble oppklart at vi f岠en m宥d gratis. ninja Jeg begynner pr?d som tavlemont?s Wibra p堭andag, og det er ikke usannsynlig at det blir l沬ingplass av det. biggrin Gratulerer? Åja, jeg har en fra skolen min som vil gjerne bli med i guilden. spør Fox heart om å bli med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 12:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 8:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 7:30 am
Da var første dag ferdig... Så deilig å jobbe litt. XD Tida gikk så jævlig fort. xP
*bygger ventilasjonstavle til St. Maries gate 112* Bare et lite ett da... 120x100cm eller noe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 10:31 pm
Jeg vil heller jobbe enn å gå på skolen.. *grine* Ikke lenge igjen til eksamen i alt slags tull.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|