|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 12:11 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 9:57 pm
Stjerna ...*liker Stormblåst*... 3nodding stormbl�st orginalen er et mesterverk 3nodding
Kamatari: stormb�st og for all tid er fra de tidene dimmu borgir virkelig dreiv med Bkack-metal, ikke slik gotisk-synthdominerende-"black"metal som de lager n� tildags xp
Det kjipeste de har finni p� � gj�re er jo � a**-rape Dimmus beste sang noensinne da, "Antikrist", de har forandra p� teksta fordi den var for "grov" ogs� har de fjerna den k�lle, k�lle melodien som gj�r antikrist til den geniale l�ta den er, de har ogs� lagt til en slik stutt lyd som gj�r slik at n�r'n begynner � skrike, trykke fra stemma hans blir kvalt av en rar gong-gong lyd, ogs� har de satt s� djup bass p� basslinja slik at man nesten ikke h�rer den iforhold til gitarene, og basslinja som 0er heelt genial agitt gonk
De kunne ikke ha "Hogg hodet av hver kristen og voldta deres kvinner og barn" de m�tte forandre til "hogg hodet av hver kristen og Lemlest deres kvinner og barn" gonk er ikke voldtekt kult nok lenger? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 7:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 12:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 10:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 7:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 1:38 pm
EgoDoll hehe 3nodding knallere enn det meste de har laget biggrin
�h! bjeller, n� fikk jeg lyst p� brus gonk Ingen tvil der nei. : ) Det var kjempegøy der borte, dem holdte på med julebrus og juleøl. Sinsykt bra med maskiner der. Så fikk alle pizza og å mye brus vi bare kunne orke etter omvisningen. Detta er sånn skolen skal være. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 10:11 pm
Kamatari Marusa EgoDoll hehe 3nodding knallere enn det meste de har laget biggrin
�h! bjeller, n� fikk jeg lyst p� brus gonk Ingen tvil der nei. : ) Det var kjempegøy der borte, dem holdte på med julebrus og juleøl. Sinsykt bra med maskiner der. Så fikk alle pizza og å mye brus vi bare kunne orke etter omvisningen. Detta er sånn skolen skal være. cool urk, på skolen i dag skal jeg løpe 3000 meter, vil heller spise meg mett på pizza og drikke masse brus gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 8:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 9:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 11:27 am
Off a meg skole og 3000 meter. Hummmm hva var det igjen? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 2:23 pm
Allvis Off a meg skole og 3000 meter. Hummmm hva var det igjen? 3nodding noen som er heldige xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 3:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 9:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 8:41 am
YESSS!! Endelig ferdig med provene for denne uka, og kjemi proven idag! (var saaaa vanskelig sweatdrop ) Og neste uke blir d chill uke! Internasjonal uke(prosjekt) 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |