|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 8:47 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 9:16 am
Fear not! Jeg skal beskytte dere!
... Ihvertfall til feministene kommer. Da stikker jeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 10:42 am
Du er den største av oss alle! Dette klarer du alene. *løpe vekk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 10:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 10:48 am
Det er du da ikke. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 12:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 12:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 9:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 5:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 6:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 7:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 8:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 12:14 pm
EgoDoll hehe xp Skal skrive de for h�nd, ogs� orker jeg ikke � skrive de inn p� pc, pluss at det er ikke no morosamme oppgaver s� jeg tror ingen har no s�rlig interesse av de uannsett xp Hah! Der har du et godt poeng ja.. xd To nye medlemmer på vei inn! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:50 pm
Allvis EgoDoll Allvis EgoDoll Allvis EgoDoll lenge siden jeg har laget no liknende, men det er vel som � sykkle, man glemmer det ikke s� veldig fort razz
Noe du lik? Jeg og my partner in crime likte alle sammen XP Men siden jeg er en gentleman s� fikk hu velge XP Hu likte nr. 3 fra toppen. Hvor mye skal du ha for � gj�ra det a? neiida, er ikke s� farlig med no gold �ll no, hvor mange skal dere ha og hva skal det st� p� de? smile
Gargis; Helt enig, ogs� bryr de seg om s� meiningsl�se ting at det er helt p� jordet, arg... "Det skal ikke hete Mannen i m�nen, PERSONEN i m�nen"... URK xp *B�yer seg i st�vet* Hill Egodoll! Det skal helst st� Foo and Foo`s Avatar Art p� dem ^^ Og forresten min partner in crime lurer p� om du lager sig links �? xp Skal jeg da kunne f� gjort, hvor stor skal den v�re? jeg tror ikke jeg rekker � lage no i dag, m� skrive 2 stiler gonk Men jeg kan pr�ve � f� laget de p� torsdag om det g�r greit? 3nodding Det g�r sikkert bra amigo! Og ta en st�rrelse s�nn at sidene ikke blir strukket 3nodding Samma hvor stor egentlig bare det ikke strekker sidene. Kjempeflott 3nodding skal nok ikke strekke noen sider, hater det selv gonk
Ble nettopp ferdig med stilene mine! Weeehooo! 2 og en halv norsk stil og en tysk stil har jeg skrevet i dag! xd
Forresten; hva syns folket her om detti rimet: "Men eg vil kveda og vera glad, for um Søndag kjem han, trala trala!"
noen andre som er enig i at detti sug no grøvere? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|