Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 149 150 151 152 153 154 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Tue Sep 20, 2005 7:28 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Sep 20, 2005 8:19 am

plingern

EgoDoll

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 9:07 am

Peer Gynt, ja, det er saker! 3nodding
Draugen og alltingen xd
PostPosted: Tue Sep 20, 2005 9:35 am

Gargis
Vice Captain

plingern

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 9:49 am

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 11:11 am

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

EgoDoll

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 11:48 am

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 12:46 pm

EgoDoll
Kamatari Marusa
DET GJ�R JEG EI!!:!$�8{�3976
XD

Blir s� kjipt.
Jaja.. ble ihvertfall ferdig med k�seriet mitt.

Det er da morsomere med Peer Gynt enn vanlig skole.. 3nodding

K�seri er jo morosamt � skrive da 3nodding Om man f�r no morosamt � skrive om selvf�lgelig xd

S� sant, s� sant.
Hadde det bare ikke vart fra 19:00 til 22:45.
D=

Mhm! Jeg skrev om temaet 'kropp'.
Noen kommentarer takk? :3

Quote:
Kropp
Ja, hva er n� egentlig kropp? Det er vel egentlig bare et skall, noe som skjuler det vi har p� innsiden. Som innvoller, blod�rer og selvf�lgelig skjelettet.

Det hadde nok sett passe rart ut hvis man ikke hadde hatt en kropp, ogs� er det jo rart � tenke p� hvor godt den er laget, at armene og beina sitter der de gj�r, �ynene er p� hodet � ikke noen andre steder. Vi kunne jo like godt hatt �rene foran og nesen bak. Hva om vi byttet plass p� b�de armer og ben, ja da hadde vi alle vandret rundt p� hendene. Noe som ville v�rt ganske rart, eller? Det hadde nok blitt sett p� som normalt hvis alle hadde blitt f�dt slik.

Vi kan helt sikkert snakke om kropp i det uendelige, men hvorfor skulle vi gj�re det egentlig? Kroppen taler jo sitt eget spr�k den, en lang kropp, kort kropp, flott kropp og alle andre typer kropper du kan tenke deg. Det er her kroppspr�k kommer inn, alle typer kropper m� jo ha forskjellig kroppspr�k ikke sant? Dette kan for s� vidt diskuteres, en stor del ev kroppspr�ket vi mennesker bruker i dag er veldig likt. Som n�r man vil ha oppmerksomhet viften man febrilsk med armene, eller hvis man m� veldig p� do begynner man � lage grimaser mens man hopper litt opp og ned.

Noen bruker kroppen sin mindre enn andre, har du f.eks. sett faren din ute � l�pe p� en fredags kveld? Mest sannsynlig ikke, han er nok helt sikkert parkert foran Tv-en � skriker h�ylytt fordi Rosenborg bommet p� enda en m�lsjanse. Eller kan det v�re du har en av de fedrene som liker � komme seg ut � jogge, men dette er jo ikke n�dvendigvis en god ting, for han vil som oftest at du er med han ut p� tur. For et slit.

S� hadde det kanskje blitt s�nn at mennesker med store neser hadde bedre luktesans, eller at mennesker med store �rer kunne h�re bedre. Nesten s�nn som at de med mer muskler klarer � l�fte tyngre enn de uten. Er det s�nn at personer med stor munn er stor i kjeften, og at de kan spise mer p� en gang? Eller at de med liten munn snakker mer forsiktig for � ikke skade seg selv?

Hadde ikke det hvert fint hvis man kunne bytte om p� kroppsdelene? Eller kanskje omm�blere den hvis det var �nsket, til og med bare fjerne hele kroppsdeler man var litt lei av � drasse rundt p�. Deretter kunne man bare ha klikket dem tilbake p� plass n�r man fikk bruk for dem. I butikkene kunne man ha f�tt tak i mange fine deler i plast, s�nn i tilfelle man ikke var naturlig utstyrt med det man ville ha.

Det er ikke alltid kroppen liker hvordan den blir behandlet, da hender det ofte at vi f�r sykdommer. Sykdommer som gj�r kroppen svekket. Tenk om vi aldri ble syke? Da ville vi aldri hatt en god unnskyldning for ikke � g� p� skole, eller jobb, eller ut med venner for den slags skyld. Det � v�re syk er nesten som en liten pause for kroppen, et par dager der alt den vil gj�re er � ligge i ro � ikke gj�re noe.

Tykk, tynn, h�y, lav, sterk, svak, uansett hvordan du ser det an er det � ha en kropp en fantasisk ting.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

EgoDoll

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 1:32 pm

Nice kåseri Kamatari-san 3nodding
Skulle ønske jeg fikk kåseri oppgaver også, men neida, læreren vår er like morsom som en knekt kvist med råttne barnåler og hun har et temprament som dronning Margrethe. Om vi spør om vi kan få kåseri oppgaver så blir vi knekt akkurat som den kvisten gonk Forige time sa a faktisk at hun hadde lyst til å løfte en elev opp i beina og slå ihjel de andre med han xp morsom time xd
PostPosted: Tue Sep 20, 2005 3:27 pm

Jeg har også skrevet kåseri. Var en stund siden, på norsktentamen. Fikk en fin femmer på det. whee Læreren syntes jeg hadde lyktes i sjangeren. Da følte jeg meg kuuuuul.

Forøverig så jeg masse snåle tegn så jeg fikk ikke lest Kamatari sin, men skal redigere inn hva jeg syntes når jeg får lest den.

En perfekt verden
Lettkledde, veldreide kvinner finner man overalt i dag. Hovedsaklig på plakater og annen reklame, fordi andre kvinner vil bli som dem, men ender opp tvangsinnlagt for å få i seg mat, eller de dør av utsulting.

Dette er i og for seg greit, siden reklameplakater ikke klager, syter og maser. Men det finnes jo en grunn til at man vil ha kvinner i levende form. hvem andre kan føde neste generasjons anorektikere?

Reklame i dag viser hvordan den perfekte kvinne, perfekte mann, og de perfekte barna skal se ut, ved hjelp av dyr sminke, dyrere klær og enda dyrere operasjoner. Og mener man noe annet bør man hives i fengsel.

Slik reklame er bra for alle. Bakmennene tjener seg rike og bygger seg pengebinger, mens oss vanlige dødelige blir seende perfekte ut, akkurat som folka i reklamene. Slik blir verden en enorm reklameplakat, men med pengebinger mellom folka.

Den eneste ulempen med en slik perfekt verden er at det blir en del avfall. Gamle silikonpupper, tom sminkeembalasje, døde anorektikere og annet brask. Så det bør lages søppelfyllinger. Og da løser vi et annet problem også. For der kan jo de som mislyktes i den vanlige verden arbeide, for hvordan kan feite og stygge få jobb og husly ellers? De passer jo ikke blant vanlige folk.

Også har man jo alle de perfekte produktene som gjør at man slipper å røre seg, men kan benytte tiden bedre, til for eksempel å spise slankepiller. Da blir jo verden effektiv og fin. Slike produkter er bra for menneskeheten, og slikt vil man jo ha, og man ser så mye fine reklamer for dem.

En slik perfekt verden vil det nok bli fort med så mye perfekt reklame, med perfekste folk og perfekte ting. Hvorfor være feit, når man er lykkelig som underernært anorektiker?

Gargis
Vice Captain

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 7:19 am

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 7:19 am

plingern

Gargis
Vice Captain

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 8:02 am

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:39 am

EgoDoll

plingern

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 2:27 pm

O_o
vi skal lese "sult" til oktober ell no sånt... xp
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 149 150 151 152 153 154 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games