|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 11:35 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 12:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 1:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 2:28 pm
EgoDoll poffen Fikk beskjed IDAG at vi m�tt bytte engelsk gruppe(5 timers) og m� da begynne tre timer f�r imorra domokun og da m� jg ha �tte timer med engelsk denne uka gonk S��� slit -_-' er allerede skole lei =P og m� ha eneglsk etter gymmen! stressed JG for min del hater � dusje p� skolen eller � g� svett rundt i to timer -_-' uff da sad Men det er bedre � dusje p� skolen enn � g� svett rundt i 2 timer smile det mener jeg da iallefall smile
Gargis; knall � v�ra ferdig? Skal ha grunnkurs-b�lle i kj�ring den 10.Oktober jeg, satse p� at det ikke er altfor kjett xp Iron Maiden er kult razz
Kamatari-san; Hvorfor vil du d� da? gonk
Allvis; joa, k�ll han, synd jeg ikke har han mer gonk
Typisk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 9:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 5:26 am
EgoDoll Kamatari-san; Hvorfor vil du d� da? gonk Samme grunn som alle andre.. skolen. gonk Så syntes jeg det er ganske ekkelt å ikke dusje etter gymmen.. ihvertfall hvis det ikke er i siste time og du går rett hjem å dusjer etterpå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 5:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 7:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 7:56 am
woohoo! ^^ hadde ikke skole idag! ^^
eller...man kan kalle det skole da...men klasse tur med reiselivs gruppa! ^__^
så på de stedene turistene vil ratt, og det var interesant å se på fram museet i bygdøy, gratis inngang i tilleg! mrgreen
men fra nå av har vi fagdager på onsdager...oxo hver femte uke har jeg fri fra skolen! ^^ en ekstra helg mitt i uka mrgreen rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 8:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 11:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 12:34 pm
Allvis EgoDoll poffen Fikk beskjed IDAG at vi m�tt bytte engelsk gruppe(5 timers) og m� da begynne tre timer f�r imorra domokun og da m� jg ha �tte timer med engelsk denne uka gonk S��� slit -_-' er allerede skole lei =P og m� ha eneglsk etter gymmen! stressed JG for min del hater � dusje p� skolen eller � g� svett rundt i to timer -_-' uff da sad Men det er bedre � dusje p� skolen enn � g� svett rundt i 2 timer smile det mener jeg da iallefall smile
Gargis; knall � v�ra ferdig? Skal ha grunnkurs-b�lle i kj�ring den 10.Oktober jeg, satse p� at det ikke er altfor kjett xp Iron Maiden er kult razz
Kamatari-san; Hvorfor vil du d� da? gonk
Allvis; joa, k�ll han, synd jeg ikke har han mer gonk
Typisk xp seff må jg dusje, men ikke at de dusjene der er de reneste jg har sett heller... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 2:46 pm
Jeg liker helst å ta en god lang dusj her hjemme. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 10:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 6:34 am
xp føler meg ikke særlig i god form idag... forskjøla, vondt i halsen... hode pinne... takket være en venninne av meg...så har hun smitta meg! xp
drukket masse vann for å dempe smerten i halsen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|