|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 1:08 am
-Shin_kai- ansku27 -Shin_kai- ansku27 -Shin_kai- eikä varauduta..kun muutkin näkee sun kuvan ne on mun kanssa samaa mieltä... Muistakaa että varoitin... -_-' en ota vastuuta siitä että jos jollekin käy jotain karmivaa... nyt sä liiottelet... en sitten yhtään scream Tapellaanko?!?!?! Ei... En jaksais tapella nyt^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:13 am
ansku27 -Shin_kai- ansku27 -Shin_kai- ansku27 -Shin_kai- eikä varauduta..kun muutkin näkee sun kuvan ne on mun kanssa samaa mieltä... Muistakaa että varoitin... -_-' en ota vastuuta siitä että jos jollekin käy jotain karmivaa... nyt sä liiottelet... en sitten yhtään scream Tapellaanko?!?!?! Ei... En jaksais tapella nyt^^ Hyvä en minäkään, ehkä joskus toiste...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:38 am
-Shin_kai- ansku27 Ei... En jaksais tapella nyt^^ Hyvä en minäkään, ehkä joskus toiste... Huomenna sitten^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:41 am
ansku27 -Shin_kai- ansku27 Ei... En jaksais tapella nyt^^ Hyvä en minäkään, ehkä joskus toiste... Huomenna sitten^^ Jaa... siis tänään...*hieroo käsiä yhteen, ilkeästi hymyillen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 4:57 am
-Shin_kai- ansku27 -Shin_kai- ansku27 Ei... En jaksais tapella nyt^^ Hyvä en minäkään, ehkä joskus toiste... Huomenna sitten^^ Jaa... siis tänään...*hieroo käsiä yhteen, ilkeästi hymyillen* Sori mutta en ehtis tapella vielläkään -_-' on niin kiire...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:10 pm
ansku27 -Shin_kai- ansku27 -Shin_kai- ansku27 Ei... En jaksais tapella nyt^^ Hyvä en minäkään, ehkä joskus toiste... Huomenna sitten^^ Jaa... siis tänään...*hieroo käsiä yhteen, ilkeästi hymyillen* Sori mutta en ehtis tapella vielläkään -_-' on niin kiire... No huh huh....medän piti tapella melkein kuukaus sitten....niin se aika rientää...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:25 pm
pukeudun siten kun hyvältä tuntuu ja joskus tilanteen mukaan (harvinaista tosin) minun tyylistä on vaikea saada otetta koska joskus leikin rooleilla ja testaan ihmisiä, tyyliin; millaista palvelua saan kaupassa sen ja sen näköisenä ymv. Minun tyyliä on oikeesti vaikee kuvailla... olipa tyhmää kirjottaa tänne jos ei osaa kuvailla mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:28 pm
Sini X pukeudun siten kun hyvältä tuntuu ja joskus tilanteen mukaan (harvinaista tosin) minun tyylistä on vaikea saada otetta koska joskus leikin rooleilla ja testaan ihmisiä, tyyliin; millaista palvelua saan kaupassa sen ja sen näköisenä ymv. Minun tyyliä on oikeesti vaikee kuvailla... olipa tyhmää kirjottaa tänne jos ei osaa kuvailla mrgreen Aika jännittävää minusta ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:32 pm
jenovaranger Sini X pukeudun siten kun hyvältä tuntuu ja joskus tilanteen mukaan (harvinaista tosin) minun tyylistä on vaikea saada otetta koska joskus leikin rooleilla ja testaan ihmisiä, tyyliin; millaista palvelua saan kaupassa sen ja sen näköisenä ymv. Minun tyyliä on oikeesti vaikee kuvailla... olipa tyhmää kirjottaa tänne jos ei osaa kuvailla mrgreen Aika jännittävää minusta ^.^ Meikä on nähnyt Sinin ja ei se mitenkään pelottavasti ainakaan pukeutunut^^ vaan hyvin^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:38 pm
ansku27 jenovaranger Sini X pukeudun siten kun hyvältä tuntuu ja joskus tilanteen mukaan (harvinaista tosin) minun tyylistä on vaikea saada otetta koska joskus leikin rooleilla ja testaan ihmisiä, tyyliin; millaista palvelua saan kaupassa sen ja sen näköisenä ymv. Minun tyyliä on oikeesti vaikee kuvailla... olipa tyhmää kirjottaa tänne jos ei osaa kuvailla mrgreen Aika jännittävää minusta ^.^ Meikä on nähnyt Sinin ja ei se mitenkään pelottavasti ainakaan pukeutunut^^ vaan hyvin^^ mitähä mulla oli sillon päällä...vaatteet varmaan mut yhtään muista että mitä blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:51 pm
Sini X ansku27 jenovaranger Sini X pukeudun siten kun hyvältä tuntuu ja joskus tilanteen mukaan (harvinaista tosin) minun tyylistä on vaikea saada otetta koska joskus leikin rooleilla ja testaan ihmisiä, tyyliin; millaista palvelua saan kaupassa sen ja sen näköisenä ymv. Minun tyyliä on oikeesti vaikee kuvailla... olipa tyhmää kirjottaa tänne jos ei osaa kuvailla mrgreen Aika jännittävää minusta ^.^ Meikä on nähnyt Sinin ja ei se mitenkään pelottavasti ainakaan pukeutunut^^ vaan hyvin^^ mitähä mulla oli sillon päällä...vaatteet varmaan mut yhtään muista että mitä blaugh Vaatteet varmaan!? *pelottavaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 1:18 pm
jenovaranger Sini X ansku27 jenovaranger Sini X pukeudun siten kun hyvältä tuntuu ja joskus tilanteen mukaan (harvinaista tosin) minun tyylistä on vaikea saada otetta koska joskus leikin rooleilla ja testaan ihmisiä, tyyliin; millaista palvelua saan kaupassa sen ja sen näköisenä ymv. Minun tyyliä on oikeesti vaikee kuvailla... olipa tyhmää kirjottaa tänne jos ei osaa kuvailla mrgreen Aika jännittävää minusta ^.^ Meikä on nähnyt Sinin ja ei se mitenkään pelottavasti ainakaan pukeutunut^^ vaan hyvin^^ mitähä mulla oli sillon päällä...vaatteet varmaan mut yhtään muista että mitä blaugh Vaatteet varmaan!? *pelottavaa* Joo kyllä Sinillä oli vaatteet päällä ihan siellä kaupungilla biggrin ( ei muista kunnolla mitä sulla oli päällä mutta ei ne mitenkään hirveet voinut olla koska muuten muistaisin )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 4:21 am
ansku27 jenovaranger Sini X ansku27 jenovaranger Sini X pukeudun siten kun hyvältä tuntuu ja joskus tilanteen mukaan (harvinaista tosin) minun tyylistä on vaikea saada otetta koska joskus leikin rooleilla ja testaan ihmisiä, tyyliin; millaista palvelua saan kaupassa sen ja sen näköisenä ymv. Minun tyyliä on oikeesti vaikee kuvailla... olipa tyhmää kirjottaa tänne jos ei osaa kuvailla mrgreen Aika jännittävää minusta ^.^ Meikä on nähnyt Sinin ja ei se mitenkään pelottavasti ainakaan pukeutunut^^ vaan hyvin^^ mitähä mulla oli sillon päällä...vaatteet varmaan mut yhtään muista että mitä blaugh Vaatteet varmaan!? *pelottavaa* Joo kyllä Sinillä oli vaatteet päällä ihan siellä kaupungilla biggrin ( ei muista kunnolla mitä sulla oli päällä mutta ei ne mitenkään hirveet voinut olla koska muuten muistaisin ) Juu ja sinun muistisi on surullisen kuuluisa...(no ei nyt sentään...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 9:52 am
ansku27 HOHOHOHOOOOOO!!! Nyt laitan oman kuvani tänne!!!! (VARAUTUKAAAAAAA) Nyt se tuleeee!!!: http://i107.photobucket.com/albums/m310/ansku27/Min.jpg Jes laitoit tän kuvan tänne domokun domokun Oot khyl nätti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |