Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
W.I.N.G.S Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Feints-

PostPosted: Mon Jul 16, 2007 4:06 pm

Gloomy_89
Underbart bra äventyr! Måste få veta vad som händer sen.. Jag vill vara med. Jag måste vara med!
Kan vara med helgen 10-12 och kanske även 17-19 också. Det beror lite på.. Har något preliminärbokat där typ, men skulle kanske kunna avboka det. För jag måste få veta hur det går för min karaktär och alla andras för den delen också. ^-^

Du får så lov att komma på W.I.N.G.S.
Om du så får boka om din begravning. :3
(necraskämt)
:'D
PostPosted: Mon Jul 16, 2007 11:49 pm

Gloomy_89
Underbart bra äventyr! Måste få veta vad som händer sen.. Jag vill vara med. Jag måste vara med!
Kan vara med helgen 10-12 och kanske även 17-19 också. Det beror lite på.. Har något preliminärbokat där typ, men skulle kanske kunna avboka det. För jag måste få veta hur det går för min karaktär och alla andras för den delen också. ^-^

*nickar* som sagt helgen 17-19 blir det, så det är bara att sopa undan alla planer.

Lol @ Jonas xd

nilP

Gloomy_89

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 4:55 am

Legions_

Du får så lov att komma på W.I.N.G.S.
Om du så får boka om din begravning. :3
(necraskämt)
:'D

Hahaha.. XP
Ja, jag ska se vad jag kan göra. Ska kolla upp det.
PostPosted: Tue Jul 17, 2007 5:02 am

Om man ska ta och vara lite seriösare så kan man helt enkelt säga att det skulle helt enkelt vara kul om alla från det här spelmötet kunde vara med även då. ^__^

Feints-

Gloomy_89

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 5:19 am

Har fixat så att jag kan komma ner helgen 17-19 och spela Wings nu ^_^ Känner mig duktig som har ordnat det så nu. Så jag ska vara med och spela iaf.
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 5:22 am

Gloomy_89
Har fixat så att jag kan komma ner helgen 17-19 och spela Wings nu ^_^ Känner mig duktig som har ordnat det så nu. Så jag ska vara med och spela iaf.

Mycket bra. Hade blivit väldigt frustrerad om inte Nekra kom tillbaka.
it will be good.

nilP

Gloomy_89

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 5:25 am

Yes, but I'll be back. Kanske inte kommer att vara en så vacker syn, men hon kommer tillbaka iaf.
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 5:53 am

Det är det som är det viktigaste.

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 6:55 am

Lite saker att diskuttera:

Vad ska vi göra med supervillans som vi besegrar?

Vad kan vi göra för att tjäna mer pengar så att vi kan utöka vår bas?

Ska vi skaffa nån sorts "policy" eller "honour code" att följa? tex: Döda inte, Lojalitet till Wings kommer först, etc.
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 7:10 am

Skickar dem till fänglese. Dock så har vanliga fängelsen antagligen rätt svårt att hålla super brottslingar (inte säker dock, hur har det gått med poalrbear ??) Så jag vet inte vi kanske måste prata med militären om att börja bygga ett "super" fängelse ??

Göra uppdrag åt Geo Nexis ??

mja det kan väl klassa som en policy, dock tycker väl jag att vi redan kör efter den bara de att de varit oskrivan regler, men jag vi kanske skall ta å skriva upp några punkter vi tycker är bra och försöka följa dem.

1. Döda inte (om inte det är ett nödfall)
2. Lojaliteten till W.I.N.G.S går före allt.
((3. En hjältes skyldighet är först civila personer, sedan sin/a "side kicks" sen andra hjältar ??)) är lite osäker på den tredje och de andra är rippade från Maelstrom, men ja jag kan inte komma på någor mer just nu.

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 7:21 am

Graviton
Skickar dem till fänglese. Dock så har vanliga fängelsen antagligen rätt svårt att hålla super brottslingar (inte säker dock, hur har det gått med poalrbear ??) Så jag vet inte vi kanske måste prata med militären om att börja bygga ett "super" fängelse ??

Jo, tänkte i samma banor, kan vara värt att utnyttja millitären.

Graviton

Göra uppdrag åt Geo Nexis ??

Jo, iofs, men de uppdragen sköljer ju inte direkt över oss. Kan vara bra att fixa fler inkomst källor än baren och Geo Nexis. Tex om millitären skulle ha något uppdrag som vi känner är ok för oss att göra så tror jag nog att de kan betala oss rätt bra.

Graviton

mja det kan väl klassa som en policy, dock tycker väl jag att vi redan kör efter den bara de att de varit oskrivan regler, men jag vi kanske skall ta å skriva upp några punkter vi tycker är bra och försöka följa dem.

1. Döda inte (om inte det är ett nödfall)
2. Lojaliteten till W.I.N.G.S går före allt.
((3. En hjältes skyldighet är först civila personer, sedan sin/a "side kicks" sen andra hjältar ??)) är lite osäker på den tredje och de andra är rippade från Maelstrom, men ja jag kan inte komma på någor mer just nu.

Fler förslag:
4. Berätta aldrig för någon om vår bas utan att kolla upp personen först och kolla med resten av W.I.N.G.S.

Vad ska i så fall göras om någon bryter mot policyn? (upprepade gånger)
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 7:57 am

jag tror att de behövs om vi faktiskt skall bygga ett helt fängelse också.

Om dom har några kan vi ju alltid se och höra med dem. Dock osäker på om jag kommer åka ut på något förän folk har kommit hem ....

jag vet inte ... har svårt att fokusera på framtiden nu *tar ett glas stärkande för att lugna nerverna*

Graviton of WINGS
Vice Captain

TheGoblin
Crew

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 8:36 am

Funderare: Det finns en del antagonister som inte verkar ha mycket till motiv eller anledning till att anfalla. Polarbear har ni träffat på. Vad är det för typ egentligen? Överlevde han senaste konfrontationen? Och Brother Ned, är han borta ur leken efter att ni bröt sönder hans kors?

Och Christopher Keens har ingen sett på över ett år, var har han tagit vägen?
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 9:05 am

Jaa, vem vet.

Polarbear vet vi inte vart han tagit vägen.

Christofer Keens vet vi inte vart han tagit vägen.

Brother Ned är en stor ful döing satt satt razz

Newberg
Captain

Reply
Arkiv

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items