|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 3:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 05, 2008 9:08 am
Meikä on ihastunut yhteen ihmiseen niin kovasti että vieläkin ihastelen häntä xD... jopa "hiukan" syvemmälläkin tasolla xD..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 08, 2008 11:46 pm
I'll be your dream
4 kuukautta ja 8 päivää jo yhdessä~ heart
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 20, 2009 4:54 am
Sepfire I'll be your dream
4 kuukautta ja 8 päivää jo yhdessä~ heart
 I'll be your wish I'll be your dream
8 kuukautta 20 päivää
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 5:38 pm
3.7.2006 asti olen nyt seurustellut Tekkensenninin (jotkut vanhukset täältä ehkä hänet muistaa) kanssa..:]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 3:05 pm
Nyu-sama 3.7.2006 asti olen nyt seurustellut Tekkensenninin (jotkut vanhukset täältä ehkä hänet muistaa) kanssa..:] ... Kutsuit sit mua just vanhukseksi! XD Anyways, ihastus kaatui juuri, mut ehkä tää tästä. Tai no, toimii tää ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mut silleen erilaisesti kuitenkin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 7:52 am
I'll be your dream
Hoo, miksi romantiikka on niin kuollutta...hetkonen...olikos meillä stä edes ollenkaan?
Mites muilla romantiikan suhteen? Onko sitä kuinkakin usein? Meillä tämä suhde tuntuu enemmän olevan kaverirakkauspohjaista kuin romanttista rakkausta...tai ainakin minun mielestä... ninja Kyllähän se oli seurustelun alussa sellaista pientä ja suloista, mutta eihän sillon nähnyt usein, ku asutaan toisista kaukana ja oli kesäloma. Puolivuotispäivänä muru osti mulle ruusuja ja mie olin ihan liikuttunut siitä. Siinä se on oikeastaan ollut.
10 kuukauttakin on jo takana.
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 2:30 am
Lyopi Nyu-sama 3.7.2006 asti olen nyt seurustellut Tekkensenninin (jotkut vanhukset täältä ehkä hänet muistaa) kanssa..:] ... Kutsuit sit mua just vanhukseksi! XD Anyways, ihastus kaatui juuri, mut ehkä tää tästä. Tai no, toimii tää ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mut silleen erilaisesti kuitenkin. Anteeksi, en tarkottanu pahalla. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 29, 2009 12:37 pm
Minulla mies on. Ei olla oltu kuin kohta 2 kk yhdessä. Ihanaa ollut kuitenkin on. Ja Sepfiren kysymykseen että ainaki ku tää meidän juttu on niin alussa nii meillä on just tommosta pientä söpöhommelia ja tälleen, toivottavasti pysyy tällaisena heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |