|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 12:55 pm
+ Var med Nina idag, vi spelade Zelda x)~ + Är på rätt bra humör idag + Fisherman's Friend (orginal). Det är gott biggrin ~ + Oscar skickar mig bra musik.. Det var han som fick mig lyssna på The Hives + CSI
- Inget :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 1:12 pm
+ Har Varit i Andersbo utanför Uppsala + Hälsade på mina kusiner + Hade jätte roligt där + Såg en Prinsessas Dagbok 2 + Slapp min dator + Mår väldans bra + Ingen har gjort mig besviken¨ + Farmor ska fira jul med mig, min familj och min morfar
Inte ett enda minus. Denna dag har varit jätte bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 1:56 pm
- Borta i nästan två dagar, saknat en massa.. - Vill ha skolkatalogen, som jag inte beställde.. crying - Ont i magen av allt godis jag åt igårkväll.. +_+;
+ Sov hos Hopey från igår till idag. heart + "Folket", och alla andra, var med. whee + Hopey flätade mitt hår. 4laugh + Jag fick, för första gången, ett citat i Boken! biggrin + Jag fick äran att läsa ur "Snorre Säl". xd + Määngder med godis! eek heart + Blev väckt imorse.. Hehe.. domokun heart + När alla andra (Ida, Iris och Henke) skulle hem så fick jag en kram av Allihopa! gonk + Ska färga håret svart på onsdag, torsdag eller fredag. surprised + Ska jul-shoppa på måndag, men bara till snälla barn. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 2:15 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 2:39 pm
- en efter en går de. *vinkar hej då till alla jag någonsin känt* ni vill inte ha med mig att göra. FINE! - känns som allt är mitt fel. - det går tillbaka tre dubbelt! VARFÖR FÖLJER JAG INTE WICCA LAGARNA?!
+ Bad Friend. + lite snö ute..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 3:43 pm
- Robin/Asura, .. jag älskar ju honom jätte mycket, men det är jobbigt när han försöker kontrollera mitt liv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 7:00 pm
+ ÄNTLIGEN KOM DET SNÖ!Booya! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 1:33 am
- vi ska ha "lilljul" nu kl 3...d e bara jobbigt kommer en massa mäniskor som jag knaps känner och som e jobbiga gonk - ingen snö sad - jag fryser - jag har ätigt så mycket mörka julmackor med julskinka att jag kommer va trött på d till jul xp sweatdrop + d e ledigt idag 3nodding (söndag) + jag e frisk och kry + jag kanske kommer träffa Lukas idag med xd heart + min katt är gosig och söt +/- vi har redan vår julgran inne....den är fin och luktar gott biggrin , men den barrar och katterna dampar loss på den xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:24 am
+ Ska köpa julklappar idag med Morsan XD
- Måste sova! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:38 am
+ Inget>>
- Jag mår skit dåligt. - Jag har inte hitta nå julklappar till någon.. Inte ens på gaia gonk - Jag har ont i hela kroppen. - Mitt internet ish the ********/>- Dom hade inte kvar den rosa hårfärgen hos frissan.. ;___;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:13 am
- Sovit över 10 timmar i natt
+ Vaknar av att farsan lyssnar på Metallica xd + Levlar på RO ^^ + Pratar med Angelica ^^
+/- måste göra läxor, både bra och dårligt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:13 am
- Vaknade klockan 9 imorse. gonk - de är kallt ute! sad - Nu har jag skittråkigt.
+ Snart åker jag hem till mli! heart + gav en AFK till Mli igår! surprised whee + Fick massa fina presenter på min födelsedag! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |