|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:39 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 2:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 2:05 pm
Gargis Nim Nak Gargis ųted? ninja Hvem har jeg drept nå¿ xp ...Bare å ¬ate som ingenting det... ninja Ok. Jeg har ikke drept noen. ninja xp Meeeen... F?ler siden forlater jeg Gaia, uansett... Så ªeg har nok rett i mine tidligere uttalelser, selv om det blir i morgen eller om 10 å²®.. xp Helst blir det vel 10 岬 fordi jeg ikke eier noe liv. ...Nai nai...iingen... =3 ...Ses om 10 Ã¥r...? o: ._.
...Men yesh yesh...en dag kommer vel alle til å gjøre det... neutral ...Meep...hvorfor akkurat imorgen then...? xP ...Det er store planer i vente u c... ninja lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 2:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 2:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 2:50 pm
Gargis Nim Nak Gargis Nim Nak Gargis ųted? ninja Hvem har jeg drept nå¿ xp ...Bare å ¬ate som ingenting det... ninja Ok. Jeg har ikke drept noen. ninja xp Meeeen... F?ler siden forlater jeg Gaia, uansett... Så ªeg har nok rett i mine tidligere uttalelser, selv om det blir i morgen eller om 10 å²®.. xp Helst blir det vel 10 岬 fordi jeg ikke eier noe liv. ...Nai nai...iingen... =3 ...Ses om 10 Ã¥r...? o: ._.
...Men yesh yesh...en dag kommer vel alle til Ã¥ gjøre det... neutral ...Meep...hvorfor akkurat imorgen then...? xP ...Det er store planer i vente u c... ninja lol Jadda... Vi kommer til å ¶æ²¥ de to siste på ‡aia. xd i morgen var bare et eksempel. xp Store planer? ninja Bare om du dreper meg f?.. rofl ...Oh yeah...we're gonna live forevar...! cool domokun
...Kii then...ikke imorgen... whee ...*binde binde*... pirate
...Mhm... 3nodding wink ...La oss alle heller leve sammen i glede og harmoni... 4laugh ...La oss sammen se ut mot den blå ¨immel og f?egnbuens fabelaktige glans over oss... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 3:21 pm
Tror ikke det funker.... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 3:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 10:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 7:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 10:17 am
hmmm..hva slags temaer er det snakk om her da...drepe og ikke drepe og leve lenge... her har det skjedd masse rart, ja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|