|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 12:16 pm
kassiopeia Je knipoog. nu kan je met 2 ogen toekijken XD Probeer al een poosje erachter te komen wat voor item dat nou is sweatdrop , ben er nog steeds niet achter... Er gaat een wereld voor me open ;P Dan is vandaag de dag, dat U antwoord krijgt op uw lang verwachte vraag :3 ---------------> Demonic style ;'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 12:25 pm
WoIkje kassiopeia Je knipoog. nu kan je met 2 ogen toekijken XD Probeer al een poosje erachter te komen wat voor item dat nou is sweatdrop , ben er nog steeds niet achter... Er gaat een wereld voor me open ;P Dan is vandaag de dag, dat U antwoord krijgt op uw lang verwachte vraag :3 ---------------> Demonic style ;'D *bekijkt de marktplaats* oei, 72k, even sparen dus blaugh ^^ . Er komt noch een Halloween event aan en dan verdien je meestal iets meer dan normaal. Bedankt. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 12:36 pm
kassiopeia WoIkje kassiopeia Je knipoog. nu kan je met 2 ogen toekijken XD Probeer al een poosje erachter te komen wat voor item dat nou is sweatdrop , ben er nog steeds niet achter... Er gaat een wereld voor me open ;P Dan is vandaag de dag, dat U antwoord krijgt op uw lang verwachte vraag :3 ---------------> Demonic style ;'D *bekijkt de marktplaats* oei, 72k, even sparen dus blaugh ^^ . Er komt noch een Halloween event aan en dan verdien je meestal iets meer dan normaal. Bedankt. ^^ Hoeveel heb je nog nodig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 12:42 pm
WoIkje kassiopeia WoIkje kassiopeia Je knipoog. nu kan je met 2 ogen toekijken XD Probeer al een poosje erachter te komen wat voor item dat nou is sweatdrop , ben er nog steeds niet achter... Er gaat een wereld voor me open ;P Dan is vandaag de dag, dat U antwoord krijgt op uw lang verwachte vraag :3 ---------------> Demonic style ;'D *bekijkt de marktplaats* oei, 72k, even sparen dus blaugh ^^ . Er komt noch een Halloween event aan en dan verdien je meestal iets meer dan normaal. Bedankt. ^^ Hoeveel heb je nog nodig? Van mijn laatste strooptocht van items heb ik er nu 11,9k aan over gehouden. Het woord "sparen" bestaat nog niet zo lang in mijn woordenboek sweatdrop . Maar ik kom er wel ^^. noch 60,1k te gaan whee .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 12:45 pm
kassiopeia WoIkje kassiopeia WoIkje kassiopeia Je knipoog. nu kan je met 2 ogen toekijken XD Probeer al een poosje erachter te komen wat voor item dat nou is sweatdrop , ben er nog steeds niet achter... Er gaat een wereld voor me open ;P Dan is vandaag de dag, dat U antwoord krijgt op uw lang verwachte vraag :3 ---------------> Demonic style ;'D *bekijkt de marktplaats* oei, 72k, even sparen dus blaugh ^^ . Er komt noch een Halloween event aan en dan verdien je meestal iets meer dan normaal. Bedankt. ^^ Hoeveel heb je nog nodig? Van mijn laatste strooptocht van items heb ik er nu 11,9k aan over gehouden. Het woord "sparen" bestaat nog niet zo lang in mijn woordenboek sweatdrop . Maar ik kom er wel ^^. noch 60,1k te gaan whee . Ohh mkay :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 12:56 pm
WoIkje kassiopeia WoIkje kassiopeia WoIkje kassiopeia Je knipoog. nu kan je met 2 ogen toekijken XD Probeer al een poosje erachter te komen wat voor item dat nou is sweatdrop , ben er nog steeds niet achter... Er gaat een wereld voor me open ;P Dan is vandaag de dag, dat U antwoord krijgt op uw lang verwachte vraag :3 ---------------> Demonic style ;'D *bekijkt de marktplaats* oei, 72k, even sparen dus blaugh ^^ . Er komt noch een Halloween event aan en dan verdien je meestal iets meer dan normaal. Bedankt. ^^ Hoeveel heb je nog nodig? Van mijn laatste strooptocht van items heb ik er nu 11,9k aan over gehouden. Het woord "sparen" bestaat nog niet zo lang in mijn woordenboek sweatdrop . Maar ik kom er wel ^^. noch 60,1k te gaan whee . Ohh mkay :3 en dan te bedenken dat ik haar tweelingzus ben.... in ieder geval succes met sparen! je komt er vast wel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 1:50 am
Calahara WoIkje kassiopeia WoIkje kassiopeia *bekijkt de marktplaats* oei, 72k, even sparen dus blaugh ^^ . Er komt noch een Halloween event aan en dan verdien je meestal iets meer dan normaal. Bedankt. ^^ Hoeveel heb je nog nodig? Van mijn laatste strooptocht van items heb ik er nu 11,9k aan over gehouden. Het woord "sparen" bestaat nog niet zo lang in mijn woordenboek sweatdrop . Maar ik kom er wel ^^. noch 60,1k te gaan whee . Ohh mkay :3 en dan te bedenken dat ik haar tweelingzus ben.... in ieder geval succes met sparen! je komt er vast wel! Haha, tis wel leuk om te zien als een tweeling verschillende eigenschappen hebben whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:23 am
Ik was tweeling.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:29 am
ik ben een ram....
leuke imp =3 (dan heb ik er 2 =3)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:33 am
Ik ben een stier..... stare * je bedoelt sterrenbeeld hé ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:40 am
nee... ik bedoel wezen rolleyes heb jij nog nooit een Ram op gaia zien posten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:51 am
huh ? mijn post is weg. o_o vaag.... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 4:06 am
vaag ja, ik ben maagd.... helaas geen tweeling kwa sterrenbeeld, zou leuk zijn geweest.
je enkelbandjes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|