|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:36 am
OMM: eventjes niets doen; vanavond naar een catechese en dan nog wat hw maken; wat toetsen van m'n piano indrukken en verder aan de slag voor sinterklaas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:38 am
huiswerk gonk en doodvriezen x.x
@ Lorraaa cat and cheese? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:40 am
Neo MOF huiswerk gonk en doodvriezen x.x
@ Lorraaa cat and cheese? XD TfT_02 says:
OMG ja echt wel! Zo koud gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:41 am
Whoa. Ik heb even snel Sinterklaas cadeautjes gekocht voor morgen ! Voor een meisje die ik niet eens mag.. ¬.¬ Het enigste wat ik van haar weet is dat ze graag rookt en dat ze van paarden houd. Nou wat moet ik daar nou mee ? Heb ik gewoon wat domme dingen gehaald bij de fopwinkel, en mijn broer heeft sigaretten gekocht, en ik heb dat pakje opengemaakt en alle sigaretten eruit gehaald en er chocoladesigaretten in gedaan. xD Nu denkt ze dat ze sigaretten van mij krijgt.. niet dus. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:43 am
natuurlijk cat and cheese :')
Koudheid hier valt wel mee.. o.o
@Piika: hehe :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:46 am
Lorraaa natuurlijk cat and cheese :')
Koudheid hier valt wel mee.. o.o hier is de verwarming praktisch alleen aan als mijn moeder of ik hier zijn XD pa was een tijd weg, verwarming uit, ikke thuis, bevries, zet verwarming aan, duurt eeuwen voordat het warm is D8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:47 am
Neo MOF Lorraaa natuurlijk cat and cheese :')
Koudheid hier valt wel mee.. o.o hier is de verwarming praktisch alleen aan als mijn moeder of ik hier zijn XD pa was een tijd weg, verwarming uit, ikke thuis, bevries, zet verwarming aan, duurt eeuwen voordat het warm is D8 Heb je niet van die fleece dekens? Die zijn altijd lekker warm :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:54 am
Lorraaa Heb je niet van die fleece dekens? Die zijn altijd lekker warm :] ja, maar bevries nog XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:58 am
Neo MOF Lorraaa Heb je niet van die fleece dekens? Die zijn altijd lekker warm :] ja, maar bevries nog XD warme chocolade melk! 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 8:14 am
TfT_02 says: Oeh, warme chocolade melk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 1:46 pm
Website update vooruitwerken En dan slapen Maar daarvoor mijn nieuwe items even opruimen. I received gifts!! YAY!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 2:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 12:53 am
Webstrip Scannen Facturen printen Werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 3:22 pm
Tomorrow (of technische gezien vandaag alweer): - 9u op school aanwezig zijn - Stagemarkt voor 2e jaars leerlingen geven tot 14u - Dan zelf supervisie tot een uur of 16.00 - Vervolgens racen naar de stad, kado kopen - Door racen naar me vriend zijn werk, oplader voor mobiel halen - Dan weer racen naar huis, omkleden, opmaken - Om 18.30 begint de verloving van een vriendin
Laaat thuis, volgende dag om 8.00 in de hema staan. Woah,im loving it?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 04, 2009 6:52 am
Webshop updaten Time left? ARTZIES! En misschien al de webstrip voor volgende week
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |