Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
W.I.N.G.S Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 14 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

_MFKR_
Crew

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 6:05 am

Okej, jag hör väl av mig så fort jag börjar närma mig stan då biggrin .
PostPosted: Wed Jul 11, 2007 8:44 am

Saken är den att vi måste helt enkelt som Graviton sa, ge alla en grundläggande stridsträning.
Jag kan inte någon "kampsport" det är bara gammalt hederligt smutsigt slagsmål. Men vafan, det funkar än.

Och, ang. sparring så kan det bli lite jobbigt, men som sagt har vi redan en gående sparringpartner i.o.m. S-Tina.
Hon borde kunna få fram något mer än bara ekorrar...
Jag arbetar lite på det iaf...

Men, vi borde skaffa en träningslokal i baren, fördelaktigen inte i källaren, då bra ventilering är ett måste om man ska kunna träna mer optimalt.

Feints-

Feints-

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 8:46 am

((Vem är det som beställer biljetterna på torsdag?))
PostPosted: Wed Jul 11, 2007 11:09 am

Tja allihop! Jag tror tyvärr inte om jag kan vara med på WINGS, vi fick målarställningen idag och vi är i full gång med tvättande av väggarna och så vidare, jag får väll hoppas på dåligt väder så vi inte kan jobba på helgen men det ser blekt ut =( Kan lägga in nåt inlägg imorgon och säga hur det blir.
Jag kan dock ta ledigt på fredag kväll och se HP, jag undrar bara när flimen börjar, är det nattpremiär eller något sådant?

Lord Hawk

TheGoblin
Crew

PostPosted: Wed Jul 11, 2007 12:47 pm

Meh, teh pupeteer! Jag som räknat med dig! crying
*skriver om väsentliga delar av äventyret*
PostPosted: Wed Jul 11, 2007 11:36 pm

The poopeeter

nilP

TheGoblin
Crew

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 2:09 am

Jag vill veta när vi kan börja på fredag. Jag och Anna kan dyka upp i princip när som helst, så det är lugnt för vår del. Tänkte om vi kunde komma överens om en tid då vi kan vara på plats, så inte någon snubblar dit för tidigt mrgreen
PostPosted: Thu Jul 12, 2007 2:14 am

Jag kommer antagligen åka in (dvs få skjuts) vid två tiden. Så jamena känner ni för att hänga med mig råbin plus mer folk vid där så går det ju bra ^_^

rätt osäkert på när vi kan börja spela då lejon kommer antalgigen komma hem rätt sent, och alla spelare är inte är så bra som jag på att säga när de kommer in wink

nilP

TheGoblin
Crew

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 2:18 am

Det tycker jag låter ganska lugnt. Ska vi säga att vi kommer till Robins farmor någon gång vid 3 tiden då, så handlar vi lite och så på vägen dit? Kommer ni vara på plats då? :]
PostPosted: Thu Jul 12, 2007 2:26 am

Vi bör vara där vid tre, annars kan ni slå en pling till mig eller Råbin (ingen av oss kommer hata er för att ni väljer att ringa till den andre ... stare ) så att ni är säkra på att vi är där ^_^

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 2:53 am

TheGoblin
Meh, teh pupeteer! Jag som räknat med dig! crying
*skriver om väsentliga delar av äventyret*

Dont let me diiee!! crying
PostPosted: Thu Jul 12, 2007 3:06 am

Legions_

((Vem är det som beställer biljetterna på torsdag?))

((Jag? ((varför frågar du det i den här tråden?)) ))

Newberg
Captain

speakswithgeeks

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 7:06 am

Imorgon kommer jag först jobba 06:00 - 15:00 ... och sedan 15:00 - 00:00 .. så.. jag kommer ha lite svårt att göra nåt vettigt alls på fredag, och jag har ej någon skjuts på lördag på grund av ff. Nån jag kan hitcha en ride med?
PostPosted: Thu Jul 12, 2007 7:15 am

speakswithgeeks
Imorgon kommer jag först jobba 06:00 - 15:00 ... och sedan 15:00 - 00:00 .. så.. jag kommer ha lite svårt att göra nåt vettigt alls på fredag, och jag har ej någon skjuts på lördag på grund av ff. Nån jag kan hitcha en ride med?

... har du pratat med Dennis om att du inte kommer kunna vara med på fredag ?? (hur länge har du vetat det ??)

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 8:39 am

speakswithgeeks

Tror iaf inte att jag har tid då jag på lördagen är strängt upptagen med att spela rollspel.
Reply
Arkiv

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 14 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces