|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:22 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:30 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:55 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 6:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 6:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 6:20 pm
Kamatari Marusa EgoDoll Tror ikke man f岠kj?妥m嬠ordbok gonk men bare si ifra hvis jeg sier no rart xd Jeg syns de skal skj?at jeg ikke mekker mat til de, de for kj?eg mat selv xp ogs堥r det alltid slik p堧rillingene vi har i "gjengen" v岠 xd Uventede jokes som ogs堥r repiterende er flotte 3nodding klassiker 堫j?or fullt hvis man skal v沥 morsom xd Det skal jeg vettu. Kansje jeg skal begynne 堳nakke bergensk? Bare s宮 at ingen forst岠meg lenger. xd Det er akkurat det, her har vi ikke akkurat noen spesiell "gjeng". Noen er venner med noen, mens andre ikke er det. Hadde ikke gjort meg noe hvis vi var en litt st?sammensveisa gjeng, men jaja. S堬enge folka kommer er jeg forn? Det jeg elsker mest er 堰lage folk som har gjort noe rart. Eller bare ikke har noe som andre har. F.eks en venn av meg som ikke har tv3. Vi plager ham alltid med 堳nakke om alle filmene 堳eriene som g岠foran han. Han blir like sur hver gang. xd sorry, jeg er veldig glad i totensk til en viss grad xd Bare inviter de du vil sammensveise på no greier sammen noen ganger, også blir det bra veit du 3nodding Det er når gjengen får en intern humor det blir bra veit du, og da må det til noen artige hendelser å referere til xp Vi plager folk for rare ting de gjør i evig tid.. en vi mobber fortsatt for noe han gjorde for 6 år siden xd kommer alltid krypende tilbake xd alltid en eller to som ofte gjør no rart og blir derfor svært ofte utsatt for spydigheter og slik, men det gååår så bra xd alle i gjengen vet at hvis det går så langt at noen blir såra eller skikkelig lei så er det bare å si ifra så gir vi oss, fordi vi gjør det bare for å ha det gøy, ikke for å fornærme eller gjøre noen sure 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 6:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 6:32 pm
Kamatari Marusa EgoDoll sorry, jeg er veldig glad i totensk til en viss grad xd Bare inviter de du vil sammensveise på no greier sammen noen ganger, også blir det bra veit du 3nodding Det er når gjengen får en intern humor det blir bra veit du, og da må det til noen artige hendelser å referere til xp Vi plager folk for rare ting de gjør i evig tid.. en vi mobber fortsatt for noe han gjorde for 6 år siden xd kommer alltid krypende tilbake xd alltid en eller to som ofte gjør no rart og blir derfor svært ofte utsatt for spydigheter og slik, men det gååår så bra xd alle i gjengen vet at hvis det går så langt at noen blir såra eller skikkelig lei så er det bare å si ifra så gir vi oss, fordi vi gjør det bare for å ha det gøy, ikke for å fornærme eller gjøre noen sure 3nodding H?faktisk han fyren fra Big Brother fra Toten snakke for ikke s堬enge siden. Tror aldri jeg hadde klart 堦orst堥n fra Toten med mindre han snakket sent. Det er jo nesten som to forskjellige spr嫮 xd Akkurat, det er jo nesten bare det man gj?venne gjenger. Forteller om alt som har skjedd i det siste. Ellers m堤et noen til for 堦inne p堮oen syke saker. Tror nok aldri jeg har s岥t noen skikkelig. Jeg vet 堳toppe n岠ting begynner 堧堦or langt. er ikke så ille da, totensk er jo forstålig, kan jeg tro xp Syke greier er morro og lett å finne på, det eneste man trenger er å finne noen som er med på det xp Det er så kjipt å såre noen, så det er slik vi er veldig påpasselige med, heldigvis xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 6:37 pm
EgoDoll er ikke så ille da, totensk er jo forstålig, kan jeg tro xp Syke greier er morro og lett å finne på, det eneste man trenger er å finne noen som er med på det xp Det er så kjipt å såre noen, så det er slik vi er veldig påpasselige med, heldigvis xd Kansje hvis du er derfra ja. domokun xp Vi trenger flere folk her som er like gale som dem i Dirty Sanchez. Det er fan noe av det sykeste jeg har sett. Tenk at folk syns at det å skade seg selv er utrolig morsomt. Ikke at jeg ikke syns det. Jepp, det er aldri hyggelig å bli såra. Ihvertfall ikke av nære venner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 8:36 pm
Kamatari Marusa EgoDoll er ikke så ille da, totensk er jo forstålig, kan jeg tro xp Syke greier er morro og lett å finne på, det eneste man trenger er å finne noen som er med på det xp Det er så kjipt å såre noen, så det er slik vi er veldig påpasselige med, heldigvis xd Kansje hvis du er derfra ja. domokun xp Vi trenger flere folk her som er like gale som dem i Dirty Sanchez. Det er fan noe av det sykeste jeg har sett. Tenk at folk syns at det å skade seg selv er utrolig morsomt. Ikke at jeg ikke syns det. Jepp, det er aldri hyggelig å bli såra. Ihvertfall ikke av nære venner. de dirty sanchez folka får jo penger for det da, men allikevell xp syke folk for det xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 4:09 am
EgoDoll de dirty sanchez folka får jo penger for det da, men allikevell xp syke folk for det xd Tror nok det skulle en hel del penger til før jeg hadde gjordt noe så sykt. Selv om det er skriptet så må det jo gjøre jævlig vondt. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |